Obserwatorzy

WYNIKI!!!! :)

Z racji tego, że poczułam się lepiej udało mi się zebrać Wasze wszystkie zgłoszenia i wylosować jedną szczęściarę :) ale zanim to ogłoszę chciałam Wam serdecznie podziękować za miłe słowa jakie otrzymałam kiedy "umierałam" i moim pokojem stała się łazienka, aż łezka zakręciła mi się w oku, jeszcze raz dziękuję dziewczyny :* w ostatnim czasie na mojego bloga zawitało wiele nowych osóbek i mam nadzieję, że pozostaną ze mną i znajdą coś dla siebie na moim blogu :) ok, ale do rzeczy :D

MOJE PIERWSZE ROZDANIE WYGRYWA...........


TOLDINKA!!!!

Gratuluję Ci kochana i czekam na adres do wysyłki, buziaki :*

11 komentarzy:

  1. A byłam już tak blizutko:(
    Ale i tak Gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej było bardzo blisko ;d
    Gratuluję ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje, też byłam blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Le Gratulejszyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje :) też byłam blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki wielkie! Moje pierwsze wygrane rozdanie :) Przepraszam, że odpisałam z takim opóźnieniem, ale ze względu na przeprowadzkę i wyjazd do Łodzi miałam utrudniony dostęp do internetu.

    OdpowiedzUsuń