Obserwatorzy

Peeling do stóp z FM Group

Witajcie kochane :* dziś chciałam Wam zaprezentować peeling do stóp z FM Group.



Jestem nim zachwycona :) przede wszystkim powalił mnie zapach świeżych, soczystych ananasów,który jest genialny, aż chce się zlizać ten  peeling z palców :P bo ja osobiście nie przepadam za ananasami w puszce, ale za świeże jestem gotowa się pociąć :P
Peeling ma konsystencję kremową i dosyć ostre drobinki, ale właśnie dzięki nim moje stópki są gładkie niczym pupcia niemowlaczka :)
Dodatkowo peeling ma właściwości antybakteryjne i przeciwgrzybiczne :)


Koszt to 12,65zł, ja z racji tego, że jestem dystrybutorem FM mam go jeszcze troszkę taniej :) więc jak dla mnie bomba :) jesli macie jakieś pytania odnośnie peelingu czy innych produktów FM Group to nie krępujcie się tylko smiało pytajcie, buziaki :*

Przypominam o zakładce "wymiana" w której co jakiś czas następuje aktualizacja produków :)

10 komentarzy:

  1. Nie miałam ale i tak nie mam do nich dostępu:))
    Mam zamiar wypróbować peeling z biedr.używałaś może?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ananas na stópkach:) Brzmi naprawdę zachwycająco:)
    Niestety nie mam dostępu do tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj kochana!
    Jestem tu nową osóbką właśnie założyłam bloga.
    Natomiast Twój blog jest już mi dość dobrze znany. Bardzo mi się podoba i chętnie go czytam. Zapraszam do zaglądania do moich notek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach ananasa mmmmm :) Chyba muszę bliżej przyjżeć się tej firmie bo jak na razie zastanowiły mnie tylko 2 zapachy- niby amor amor i niby the one :) Ale obecnie styczności z firmą brak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć, że coś takiego w FM jest, szukam właśnie produktu do stóp. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam ten peeling i mniej więcej po 4 użyciach opakowanie się zatkało, z kosmetyku leciała jedynie dziwna biaława ciecz... aż strach myśleć co za potwór siedzi w środku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ananasowe cudeńko, imponująco brzmi.

    OdpowiedzUsuń