Obserwatorzy

Być piękną w Nowy Rok z Naturalissa

Witajcie :)

W końcu nadszedł Nowy Rok a wraz z nim nasze coroczne postanowienia :P
Ja (i pewnie miliony kobiet :P) jak co roku postanawiam sobie zrzucić parę kilo i zadbać o siebie :D
Bardzo lubię różnego rodzaju maseczki. Szczególnie upodobałam sobie glinki. Mam różową, zieloną i białą, które stosuję naprzemiennie :) Aby glinka była jeszcze bogatsza w właściwości dodaję do niej rożnego rodzaju surowce kosmetyczne. Tu z pomocą przychodzi mi sklep Naturalissa
Posiadam w swoich zbiorach dwa ciekawe półprodukty:
 4% Kwas Hialuronowy i Kwas Alfa Liponowy w Liposomach.
Każdorazowo kiedy mam ochotę na maseczkę glinkową dodaję do niej po kilka kropel z każdej buteleczki i dzięki temu moja maska uzyskuje nowe właściwości i działanie na skórę :)
4% Kwas Hialuronowy jest w postaci przezroczystego żelu. Ma działanie nawilżające, dzięki czemu po zmyciu glinki nie mam uczucia ściągnięcia skóry. Lubię go również od czasu do czasu nałożyć samodzielnie pod oczy a to za sprawą napinających skórę właściwości. Można go nakładać na całą twarz po wcześniejszym zwilżeniu skóry np hydrolatem.
Kwas hialuronowy polecany jest również do stosowania jako:
- dodatek do kremów
- serum na suche, rozdwojone końcówki włosów
- serum nawilżające skórę głowy
- dodatek do szamponów i odżywek
Kwas Alfa Liponowy w Liposomach to żółtawy roztwór, który dobrze rozpuszcza się w wodzie jak i w tłuszczach (w tłuszczach nawet ciut lepiej). Jest to bardzo silny antyoksydant, który wzmacnia działanie witaminy A i C. Zmniejsza rozszerzone pory i poprawia koloryt skóry. Działa fotoochronnie, dodany do kremu ochrania naszą skórę przed promieniami UV :) Podobnie jak kwas hialuronowy ma również działanie przeciwzmarszczkowe.
O właściwościach tych dwóch produktów można pisać felietony :D Osoby dociekliwe odsyłam na stronę Naturalissa gdzie można poczytać sobie o szerokich właściwościach tych surowców.
Kwas hialuronowy KLIK
Kwas Alfa Liponowy w Liposomach KLIK

Osobiście bardzo lubię używać takich półproduktów, bo wtedy mogę poczuć się jak mały chemik, który z kilku kosmetyków robi jeden o zupełnie nowych właściwościach :D

buziaki i do następnego :)

7 komentarzy:

  1. ja lubię stosować kwas hialuronowy nawet solo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kwas hialuronowy i byłam nim zachwycona ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten kwas hialuronowy i lubię go używać jako dodatek do kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie półprodukty. Polecam wymieszać trochę kwasu hialuronowego z olejkiem i wsmarowac w twarz, od razu szybciej wchłonie się olejek w skórę dzięki obecności tego kwasu😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie półprodukty. Polecam wymieszać trochę kwasu hialuronowego z olejkiem i wsmarowac w twarz, od razu szybciej wchłonie się olejek w skórę dzięki obecności tego kwasu😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś stosowałam kwas hialuronowy i chyba do niego wrócę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie korzystałam z takich półproduktów :)

    OdpowiedzUsuń