Obserwatorzy

Haul ubraniowy + zestaw pędzli :D

Witajcie ;)

Na moim blogu nie często pojawiają sie posty zakupowe bo jakoś nigdy nie kupuję wielu ubrań naraz tylko pojedyncze sztuki. Tym razem w bardzo krótkim czasie przybyło mi kilka ciuszków a to w większości za sprawą koleżanki, która wyciągnęła mnie na łowy do second handu :) 
A oto co udało mi się znaleźć :)
Śliczny szary sweterek z Olafem :D
Z tyłu ma białe śnieżynki, ale jakoś nie pomyślałam, żeby zrobić zdjęcie :P
Bluzeczka z motywem kwiatowym Dorothy Perkins!!! :D
Czarna koszulka  na której na pierwszy rzut oka widnieje czaszka, ale jak sie przyjrzymy to....TAK, pieski :D
I to na tyle jeśli chodzi o łupy z second handu. Kupiłam jeszcze zwykły biały t-shirt (któremu nie robiłam już zdjęcia) Skusiłam się na niego dlatego, że był nowy jeszcze z metką. Wzięłam go z myślą o spaniu w nim bo jest dość duży. Nie jest tego dużo bo 4 rzeczy (razem z t-shirtem) ale są w bardzo dobrym stanie i jestem z nich mega zadowolona :D Zapłaciłam za nie wszystkie zawrotną cenę 13 zł :P 
Ale mi się mordka uśmiechała przy kasie :D

W Pepco zdecydowałam się na kwiecistą bluzę. Zastanawiałam się czy ją kupić, bo jest z "nieoddychającego" materiału, no ale jestem nią zauroczona więc machnęłam ręką :P
I na koniec dwie rzeczy z Aliexpress
Sweterek z plecionym dekoltem na którego polowałam w sklepach, ale nigdzie nie mogłam takiego znaleźć, więc zamówiłam u Chińczyka :P
A drugą rzeczą są pędzle!!!! :D 
"Inspirowane" zestawem pędzli z Zoeva ;)
Są mięciutkie, nie śmierdziały i wyglądają na solidnie wykonane :)
Za 15 sztuk zapłaciłam około 55 zł
I to koniec moich jakże udanych zakupów :D
buziaki i do następnego :)

13 komentarzy:

  1. Sweterki spoko, bluza też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak się sprawdzą pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem pędzli :) Też lubię i często odwiedzam sh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pędzle wyglądają naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek z Olafem ♥ Zakochałam się ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne nowości, ja zaszalałam z ubraniami jeszcze bardziej ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że bardzo mi się podoba motyw kwiatów na wszelkich bluzkach/koszulach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy znalazłaś w tym SC, i mnie to chyba większość fakniejszych rzeczy ładuje w rękach znajomych pani sklepowej :-/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy znalazłaś w tym SC, i mnie to chyba większość fakniejszych rzeczy ładuje w rękach znajomych pani sklepowej :-/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna koszulka w czaszkę z piesów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza w kwiaty jest boska :)

    - - -
    Zapraszam do zapoznania się z ofertą http://welnabawelna.pl/pl/p/Schoppel-Reggae-Fuchsia-1536/1106. Polecam, szeroki wybór produktów krawieckich

    OdpowiedzUsuń