Obserwatorzy

Photo mix #20 - Insta mix #7

Witajcie :)

Od czasu do czasu lubię wstawić na bloga mixy zdjęciowe bo odkąd założyłam instagrama to zdecydowanie częściej zdarza mi się je robić :) Wydaje mi się, też że nieco poprawiłam swoje umiejętności z tej dziecinie....ale tylko tak ciut ciut ;)
Zapraszam na mały przegląd :D
1. Nowe zapachy zamieszkały u mnie w szufladzie :)
2. Wieczorny relaks z Lirene
3. Kawka już w świątecznym klimacie :)
4. Paznokcie jeszcze w letnich kolorach :D
5. Poranek z kawą, mikołajem i bałwankiem ;)
6. Kosmetyki Dove z nowej serii z Marokańskim Olejkiem Arganowym KLIK KLIK
7. Domowy tatar, mniam
8. Super balsam na zimę
9-13. Kompilacja moich propozycji na świąteczne zdobienia :)
14. Sushi, mniam
15. Mój nowy krem pod oczy (taki sobie)
16. Przepyszne tic tac-i z Simpsonami :D
17. Poranek z kawą i choinkowymi ciachami :D
18. Muffinki pieczone na Wigilię
19. Choinka
20. Poranek w Pierwszy Dzień Świąt
21. Moje Q&A, dziennik 3-letni, bardzo fajna sprawa :D
22. Moja propozycja na sylwestrowe paznokcie, duuuużo brokatu :)
23. Co lubisz w sobie najbardziej?
24. Surowce kosmetyczne z Naturalissa KLIK KLIK
25. Spóźniona kartka z życzeniami od Dr Ireny Eris :) Poczta Polska poszalała :P
26. Sweterkowe zdobienie za pomocą hybryd
27. Mój nowy pomocnik w walce z łupieżem
28. Recenzja duetu z Lirene z serii Emolient KLIK KLIK
29. Książka, od której trudno było mi sie oderwać, to....
30. Kolczyki kupione w Rossmannie na wyprzedaży ;D
31. Zimowa noc na paznokciach :)
32. Nowa seria do przeczytania...(kończę drugi tom i serdecznie polecam :) Książki z dużą dawką humoru :)
33. Kremy do twarzy od Lirene KLIK KLIK
34. Pyszna herbata o niespotykanym smaku - banan, granat :)
No i to wszystko :D
Serdecznie zapraszam na mojego instagrama @anitk4
Będziecie wtedy na bieżąco ze wszystkimi nowinkami i nowościami :)
buziaki i do następnego :)

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. każde robię tak samo czyli na białej bazie :) później na gąbeczkę do makijażu nakładam wybrane kolory i paćkam kilka razy na paznokieć :)

      Usuń
    2. ooooo kurcze muszę wypróbować trick z białą bazą:)

      Usuń
  2. Szkoda,że zdjęcia są takie małe :) ale sama bardzo lubię tego typu wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny misz masz, ładne zdobienia paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne paznokcie , uwielbiam sushi

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny mix zdjęć :) Super się takie coś przegląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tej herbatki bananowej :D

    Zapraszam do mnie http://cel50mniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdobienia sweterkowe na paznokciach zawsze przykuwają moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń