Obserwatorzy

Age Regeneration 30+, duo na dzień i na noc od Lirene

Witajcie :)

Pielęgnacja twarzy dla każdej z nas jest bardzo ważna i zabiera ona większość naszej uwagi.
Twarz jest naszą wizytówką na którą codziennie spogląda wiele osób dlatego też chcemy aby wyglądała ona pięknie i młodo jak najdłużej :)
Dziś chciałam Wam przedstawić dwa kremy do twarzy dla osób 30+ czyli takich, które już muszą myśleć nie tylko o nawilżającej ale i o przeciwzmarszczkowej pielęgnacji :)
Lirene Age Regeneration, nawilżający krem matujący na dzień i hialuronowy krem wygładzający na noc.
Zacznę od kremu na dzień:
- ładnie matuje skórę, choć niestety nie na długo
- nadaje sie pod makijaż, nie powoduje rolowania kosmetyków nakładanych na twarz
- nawilżenie jest na poziomie powiedzmy, że dobrym, mogłoby być lepsze, ale krem nie powoduje przesuszenia cery.
- posiada spf 10 co w kosmetykach do twarzy zawsze uważam za duży plus
- nie zapycha skóry, nie uczula i nie podrażnia
- szybko się wchłania i nie powoduje lepkiej czy tłustej powłoczki
- skóra po nim jest przyjemnie gładka  miękka w dotyku
Krem na noc:
- nawilżenie jest większe niż w przypadku kremu na dzień
- pozostawia tłustawą powłoczkę, ale w nocy mi to nie przeszkadza
- rano skóra wydaje się być napięta, elastyczna i wygładzona
- zawiera bogaty skład, m.in. dużo witamin (A, E, K, B, PP) olej z awokado, ekstrakt z błękitnej algi
- podobnie jak przy kremie na dzień nie zauważyłam skutków ubocznych typu podrażnienie, uczulenie czy wypryski
Konsystencja obu kremów jest bardzo podobna, lekka i łatwo się rozprowadza. Plusem jest też zapach, który jest delikatny i w moim odczuciu bardzo przyjemny. Słoiczki mimo, że plastikowe to wyglądają jak szklane czyli mamy wrażenie powiewu lekkiego luksusu ;P
Podsumowując, uważam, że jest to dobre duo które sprawdzi się przy cerze mieszanej i tłustej.
Cena ok. 35 zł / 50 ml
A Wy jakie kremy polecacie?

9 komentarzy:

  1. Ja mam cerę sucha i używam raczej bardzo bogatych i ciężkich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli dla mojej suchej cery będą nieodpowiednie, szkoda. Mają bardzo ładnie opakowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że będzie za słaby bo sama mam suchą skórę i mimo że dobrze używa mi się tych kremów to jednak brakuje mi mocniejszego nawilżenia

      Usuń
  3. takie delikatne nawilżenie dobre na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) chyba lepiej te kremy sprawdziłyby się w sezonie wiosenno-letnim

      Usuń
  4. Krem zdaje się idealny dla mnie, chociaż wiek się nie zgadza; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog! Super seria kremów :) używam tylko dla ciut młodszej skóry.
    Obserwujemy? Zapraszam do mnie: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają śliczne te opakowanka kremideł;) podobają mi się bardzo:) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń