Obserwatorzy

Sweterkowe zdobienie na zimę

Witajcie :)

Mrozy za oknem, więc najlepszym zestawem na taką pogodę będzie sweter, kocyk i ciepła herbatka :D
Tym razem postawiłam na sweterkowe zdobienie na paznokciach. Aby efekt sweterka wyglądał na bardziej realistyczny, wspomogłam sie proszkiem akrylowym.
Użyłam do tego hybryd z Semilac.
001 Strong White
105 Stylish Gray
Moja poprzednia próba tego zdobienia nie wyglądała tak dobrze bo nie miałam ani matującego topu, ani akrylu KLIK KLIK
Tym razem bardzo podoba mi sie uzyskany efekt.
Same zobaczcie...
Jak Wam sie podoba? :)
buziaki i do następnego :)

11 komentarzy:

  1. sliczne, ja teraz mam efekt syrenki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, ja jakoś nie potrafię ich zrobić;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Popijam właśnie kawę z tego kubka, tylko w innym kolorze:)
    A sweterki na paznokciach zawsze bardzo mi się podobały, Twoje wyszły idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są! Jakoś jeszcze nie próbowałam, ale jak będę miała więcej czasu spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne. Zazdroszczę talentu. Chciałabym kiedyś takie sweterkowe zdobienie na swoich pazurkach ponosić, ale jeszcze trochę minie zanim dorobię się swojego zestawu do manicure hybrydowego i takich umiejętności :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam słabość do sweterkowych zdobień, wyglądają rewelacyjnie na paznokciach. W szczególności lubię je w szarościach i kremach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny efekt. Nigdy na swoich paznokciach nie miałam jeszcze sweterkowego wzorku

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne <3 Uwielbiam takie zdobienia ;) Wyglądają na trudne w wykonaniu, a tak naprawdę bardzo łatwo je zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń