Obserwatorzy

Manicure - Winogrona

Witajcie :)

Jakiś czas temu zamówiłam na Aliexpress płytkę do stempli z owocowymi motywami. Czekałam z jej użyciem na cieplejsze dni i w końcu się doczekałam :P
Dziś będzie zdobienie, przy użyciu lakieru z Flormar o pięknym winogronowym odcieniu, który niestety na zdjęciach nie wypada tak dobrze jak na żywo, no ale z fioletowymi kolorami zawsze jest problem. Ciężko je dobrze odzwierciedlić na zdjęciach, wychodzą bardziej w niebieskich tonach niż w fioletowych, no ale trudno.
Czego użyłam...
Coś czuję, że ta płytka będzie przeze mnie mocno molestowana :P

buziaki i do następnego!

7 komentarzy:

  1. przepiękne, myślałam, że te kiście winogron są naklejone. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie to wyglada:). Nie widzialam jeszcze takiej plytki do stempli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci takich długich paznokci i możliwości tworzenia cudownych zdobień. Na moich niestety mało co się mieści ;)

    OdpowiedzUsuń