Obserwatorzy

Stylish Gray + naklejki wodne + pierwsze podejście do "sweterkowego" zdobienia

Witajcie :)

Dziś pierwszy raz pokażę Wam moje zmagania ze "sweterkowym" zdobieniem. Wiem, że w sumie jest to już przeżytek, ale jakoś dopiero teraz nabrałam chęci aby wypróbować to zdobienie :)
Jak to się mówi "pierwsze koty za płoty". Nie obyło się bez wpadek, czyli wzór lekko mi się zlał, ale całościowo nie wygląda chyba najgorzej :) Użyłam do tego hybrydy Semilac Stylish Gray 105.
Dodatkowo, żeby nie było zbyt nudno dodałam "miauczący" akcent w postaci naklejek wodnych na serdecznych paznokciach :)
W przyszłości będę musiała zaopatrzyć się w matowy top bo "sweterek" zdecydowanie lepiej by się prezentował :)

Do następnego
buziaki :)

13 komentarzy:

  1. fajnie to wygląda, ale ja się jeszcze nie odważyłam, żeby spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super współgra z tym kolorem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny manicure, sweterek jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne, sweterkowe zdobienie to wyższa szkoła manicure

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się :) Muszę w końcu wypróbować tego sweterkowego zdobienia ale wątpię, że wyjdzie mi tak fajnie jak Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na pierwszy raz- wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  7. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat
    OBAT PENYUBUR KANDUNGAN

    OdpowiedzUsuń