Obserwatorzy

Denko - wrzesień 2016

Witajcie :)

Przez mój wyjazd, projekt denko lekko się u mnie opóźnił, ale jak to mówią "co się odwlecze to nie uciecze" :)
Zaczynamy...
1. Płynne mydło Linda z biedronki - mydło jak mydło, było tanie, ładnie pachniało i domywało zanieczyszczenia.
2. Isana, suchy szampon - jest ok,kupuję go tylko na promocji za 5,99.
3. Care&Go, szampon przeciwłupieżowy - nie przypadł mi go gustu, miał ciężką konsystencję i miałam wrażenie, że obciąża mi włosy.
4. Dove, żel pod prysznic - uwielbiam te żele :) RECENZJA tutaj
5. Rexona, antyperspirant z sztyfcie - RECENZJA tutaj
6. Fuss Wohl, masło do stóp - fajna konsystencja, zapach i odświeżające działanie :)
7. Beautybird, żel do stóp - żelowa konsystencja, fajnie chłodził, idealny na lato, mega szybko się wchłaniał i stopy się po nim nie ślizgały.
8. Under Twenty, termoaktywny peeling wygładzający - bardzo fajny kosmetyk, ciepło jakie wytwarza ten peeling jest mega relaksujące. Dobrze wygładza twarz.
9. Loton, keratyna w płynie - w sumie to nie zauważyłam spektakularnych efektów, taka tam mgiełka do włosów :)
10. Jantar, kuracja w ampułkach z wyciągiem z bursztynu - niestety nie mogę wypowiedzieć się na temat działania, bo 5 ampułek to nie za dużo żeby wyrobić sobie opinię. Co mogę powiedzieć, to to, że ampułki nie obciążyły mi włosów i mają wygodna aplikację :)
11. Corine de Farme, chusteczki do demakijażu - RECENZJA tutaj
12. Ziaja bloker - u mnie działa bardzo dobrze i cena nie jest wysoka.
13. Astor Big&Beautiful Boom!, maskara - nakładała za dużo tuszu, przez co robiły się grudki i sklejała rzęsy. Nie przypadła mi do gustu.
14. Kamill, krem do rąk - miałam go w wersji 30 ml, idealny do torebki. Był ok, ale nie zrobił na mnie dużego wrażenia.
15. Uroda Melisa, krem silnie nawilżający - faktycznie fajnie nawilżał, nie uczulił mnie i nie podrażnił, ogólnie był całkiem fajny.
No i kilka masek i próbek. Staram się je sukcesywnie zużywać w każdym miesiącu :)

buziaki i do następnego :)

12 komentarzy:

  1. Ja myślałam, że w tym opakowaniu po Jantarze jest więcej niż 5 ampułek, a tu zaskoczenie... ładne denko :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TU ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie kremy Kamil są tanie i dają radę ;) jantar mnie uczula

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie kremy Kamil są tanie i dają radę ;) jantar mnie uczula

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też uwielbiam żele Dove co raz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię mydełka Lindy, nic więcej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Linda zaczął strasznie mi wysuszać dłonie, Dove ten zapach akurat lubię :) Bloker jest dobry na lato, a Kamill tak jak u Ciebie szału nie zrobił ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mydło Linda z biedronki bardzo chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło wspominam kosmetyki Kamil I Dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawił mnie peeling z Under 20 :) akurat kończy mi się z Ziaji to może przerzucę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję denka, lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po Blokera kiedyś regularnie sięgałam i byłam bardzo zadowolona z jego działania. Świetne denko!

    OdpowiedzUsuń