Obserwatorzy

Dove Derma Spa Cashmere Comfort - masło, balsam i krem do rąk

Witajcie :)

W ostatnim czasie zalewa mnie fala kosmetyków do pielęgnacji ciała. Mam ich tyle, że mogłabym się nimi smarować kilka razy dziennie przez kilka miesięcy :P
Dziś pokażę Wam 3 kosmetyki od Dove z serii Derma Spa - Cashmere Comfort.
(wersję Youthful Vitality opisywałam TUTAJ)
Opakowania podobnie jak w poprzedniej wersji urzekają swoją prostotą i elegancją. Kolorem przewodnim w tym przypadku jest niebieski (poprzedni to fiolet).
Tubki są płaskie, miękkie i łatwo wydobyć  z nich kosmetyk.
Masło do ciała mieści się w słoiczku o pojemności 300 ml. Konsystencja jest iście maślana, gęsta i zwarta. Jak nabieram go na dłoń mam wrażenie jakbym faktycznie nakładała masło :P Mimo tak zwartej konsystencji, produkt łatwo sunie po skórze i nie ma większego problemu z rozprowadzeniem. Ja osobiście muszę uważać z ilością, bo jeśli przesadzę to niestety przez jakis czas mam uczucie lepkości na skórze. Masło zawiera glicerynę przez co zostawia film na skórze, który nie wszystkim może odpowiadać.
Balsam do ciała jest znacznie lżejszy. Tubka mieści w sobie 200 ml produktu. Podobnie jak przy maśle, trzeba uważać na ilość nakładanego kosmetyku. Oba produkty mimo zawartości gliceryny dobrze utrzymują nawilżenie skóry. Mam wrażenie, że nawet lepiej sobie radzą niż poprzednicy.
Krem do rąk ma najlżejszą konsystencję. Opakowanie mieści w sobie 75 ml produktu. Tubka zakończona jest precyzyjnym aplikatorem przez co aplikacja jest dużo wygodniejsza. 
Co urzekło mnie w tych kosmetykach to zapach, który przez jakiś czas utrzymuje się na skórze. Po rozsmarowaniu mam wrażenie, że pachnę perfumami, eleganckimi, kobiecymi i zmysłowymi :)
Są to kosmetyki, które nie należą do tych szybko wchłaniających się i pozostawiają film na skórze, ale mimo tego mogę je polecić osobom z suchą skórą, którym nie przeszkadza gliceryna w składzie :)
Polubiłam je bardziej niż poprzednią wersję :)
A zapach? Poezja :D
A Wy co myślicie o tych produktach?
Buziaki i do następnego :)

6 komentarzy:

  1. Dawno nie miałam do czynienia z kosmetykami dove. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za produktami, które długo się wchłaniają :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki DOVE, zwłaszcza ich serię do pielęgnacji ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam i bardzo lubię ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam konsystencje masla do ciala :)

    OdpowiedzUsuń