Obserwatorzy

Zakupy z Aliexpress :)

Witajcie :)

W końcu wróciłam znad morza :D Czekało na mnie kilka paczek z Chin a dokładniej z Aliexpress (chińskie allegro :P)
Z racji tego, że trochę ich się nazbierało postanowiłam Wam pokazać moje zamówienia :)
Na alie zamawiam już ponad rok i nic nigdy mi nie zaginęło, nigdy nie miałam też żadnych problemów z płatnością czy czymkolwiek innym. 

Ok zacznę może od zestawu gąbeczek, które zamówiłam w ilości 3 sztuki w celu robienia cieniowania na paznokciach :)
cena 2,74 zł za komplet. KLIK
Kolejnym zamówieniem jest płynny lateks, który ma chronić moje skórki wokół paznokci przed ubrudzeniem np. przy robieniu cieniowania :)
Do tej pory używałam kleju Magic, ale jakoś nie do końca jestem z niego zadowolona.
Lateks jest w postaci mini lakieru, dlatego zamówiłam od razu 3 sztuki :)
cena 3 zł za sztukę KLIK
Skusiłam sie tez na kilka rzeczy do mojego plannera :)
Memo karteczki :D
Słodkie prawda? :)
cena buziek 1,40 zł za sztukę KLIK
cena serduszka 1,80 zł KLIK
Zestaw różnych naklejek...
Na zestaw składa się aż 6 arkuszy
cena za zestaw to 3,15 zł KLIK
A na koniec moje ulubione emotikonki, które zamówiłam z 2 sztukach :)
cena 0,92 zł za sztukę KLIK
A Wy często zamawiacie na chińskich stronach?
buziaki

16 komentarzy:

  1. Nigdy nie zamawiam na chińskich stronach, nie wiem, jakoś tak wychodzi :D. Ile gąbeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zamawiać na Ali:D
    Tak się wkręciłam, że codziennie przeglądam co ciekawego haha:d
    Świetne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ich sklep :)
    Tyle tam wspaniałych drobnostek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbym umiała to bym chyba pół sklepu wykupiła hehe, żartuję, ale na pewno bym ciągle coś zamawiala, bo od zawsze miałam slabosc do takich drobiazgów :)
    Ten płynny lateks mnie najbardziej interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamawiam z ali dość często, przeważnie lakiery hybrydowe i inne duperele do paznokci. Fajne mają blaszki do stempli i oczywiście tysiące różnych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie robiłam zakupów bezpośrednio w chińskim sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy! Ja ostatnio skusiłam się na pierwsze zamówienie i z niecierpliwością wyczekuję paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam karteczki, szkoda tylko, że klej mają słaby ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki i naklejki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te karteczki mega fajnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie robiłam tam zakupów ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne rzeczy;) nie robiłam jeszcze tam zakupów ale często tam zaglądam;p może w końcu się skuszę

    OdpowiedzUsuń