Obserwatorzy

Better than Sex Mascara od Too Faced

Witajcie :)

Dziś postanowiłam zmierzyć się z (tak mi się wydaje) dość kontrowersyjną maskarą Better than Sex od Too Faced. Czytając opinie na jej temat natknęłam się na skrajne oceny. Albo się kocha tą maskarę albo nienawidzi :P
Nie jest to idealny kosmetyk pozbawiony wad, ale mimo tego podoba mi się efekt jaki można uzyskać dzięki tej maskarze.
Opakowanie jest masywne i dość ciężkie. Pierwszy raz spotykam się z tak ciężkim tuszem. Kolorystyka pudrowo-perłowo-różowa, jednym słowem cukierkowa :)
Litery na opakowaniu są wytłoczone. Całość prezentuje się elegancko i bardzo kobieco co niezmiernie mi się podoba.
 Szczoteczka jest tradycyjna w kształcie klepsydry. Minusem jest to, że osadza się na niej dość dużo produktu co może spowodować sklejanie rzęs i tzw. "owadzie nóżki"
Jednak zauważyłam, że wystarczy trochę więcej uwagi i wprawy w wytuszowaniu rzęs i wszystko jest ładnie rozdzielone. Decydując się na ten kosmetyk musimy liczyć się z nieco większą zabawą ;)
Mam opadającą powiekę i wiele maskar odbija mi się na górnej powiece. Przy tej nie mam tego problemu, ale są takie dni gdzie lekko osypuje mi się na dolnej powiece. U mnie to zjawisko występuje w minimalnym stopniu więc nie jest to uciążliwe (do efektu pandy jest mi daleko :P).
Jak widać rzęsy są ładnie podkreślone i pogrubione. Jedno oko jest ciut posklejane bo niestety czas mnie rano gonił i nie dopracowałam tego tak jakbym chciała :) Maskara trzyma się na oku cały dzień i nie powoduje podrażnień.
Podsumowując, maskara u mnie spisuje się dobrze, ale jak za kwotę prawie 100 zł ma jednak za dużo wad. Z chęcią bym ją kupowała, tylko za stanowczo niższą cenę :)
Jest dość trudna w użytkowaniu, ale jak już wypracujemy swój własny sposób to maskara odpłaca się nam świetnym efektem na oczach :)
A Wy jakie macie o niej zdanie?
Buziaki i do następnego :)

8 komentarzy:

  1. efekt spoko ale nazwa jeszcze lepsza :P haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się efekt i dużo dobrego o niej słyszałam, jednak cena jak dla mnie stanowczo za wysoka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt na rzęsach jest świetny, ale cena zniechęca

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie podkreśla rzęsy, ale cenę ma zabójczą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten tusz w wersji mini i wygląda ładnie, ale nie jakoś cudownie ;) No i u mnie akurat za każdym razem robi pandę. Więc na pewno go już nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń