Obserwatorzy

Manicure hybrydowy - morskie maziajki

Witajcie :)

Z racji mojego wyjazdu wróciłam do hybryd Semilac ze względu na długą trwałość i brak odprysków przez co najmniej 3 tygodnie :)
Nie miałam pomysłu na zdobienie, ale chciałam coś w morskich kolorach.
Użyłam  do tego lakierów 000 Lazure Dream, 087 Glitter Indigo i 001 Strong White.
Wyszło tak...
Efekt bardzo mi się podoba bo każdy paznokieć nieco się od siebie różni :D
Coś czuję, że poeksperymentuję z innymi kolorami :)

buziaki i do następnego :)

16 komentarzy:

  1. ooo, takie coś bardzo mi się podoba!! :)
    to z użyciem szpilki/igły/wykałaczki? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy efekt wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny manicure, eleganckie zdobienie, dziękujemy za zaufanie do naszych produktów i czekamy na kolejne stylizacje :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt bardzo mi się podoba, sama chętnie wykonałabym u siebie coś takiego :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te maziajki ;) A nie uczula Cię semilac ? Ja mam jeden lakier z tej firmy ale jakoś się boję.... tyle się nasłyszałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uczulają mnie te lakiery :) używam ich od ponad roku (pół roku bez przerwy) i nic mi się nigdy nie działo :) czytałam że niektóre dziewczyny Semilac uczula. Nie dowiesz się póki się nie przekonasz :)

      Usuń
  6. Piękne jest to zdobienie <3 Taaak ja też lubię hybrydki za to że są trwałe, ostatnio nie miałam czasu na nie to pomalowałam sobie szybciutko zwykłym lakierem i co? po trzech dniach noszenia prawie zdrapałam cały lakier z paznokci, bo zaczął mi odpryskiwać :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalnie to wygląda. Super

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne maziaje, kojarzą mi się z marmurem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajnie :) dawno nie miałam takich wzorków

    OdpowiedzUsuń