Obserwatorzy

False Lash Wings, uskrzydlająca maskara ;)

Witajcie :)

Dość dawno temu zostałam posiadaczką maskary z L'OREAL False Lash Wings. Długo czekała na swoją kolej bo jakoś nie do końca byłam do niej przekonana, choć nigdy wcześniej nie miałam z nią styczności. W końcu nadszedł ten dzień i po 3 tygodniach stosowania żałuję że wcześniej nie zaczęłam używać tej maskary :D
Opakowanie ma dość nietypowe, lustrzane, przykuwające wzrok.
Ale co tam opakowanie :P SZCZOTECZKA to jest dopiero ciekawa sprawa :D 
Kształtem miała chyba przypominać skrzydło, ale spotkałam się z takimi określeniami jak np. "głowa smoka" :D hmm sama nie wiem co mi przypomina...Może Wy macie jakieś ciekawe skojarzenia? :)
Jeśli chodzi o samo działanie to jestem oczarowana tą maskarą. Pięknie rozczesuje mi rzęsy, wydłuża je i optycznie zagęszcza. Nie odbija się na górnej powiece (w przeciwieństwie do tuszu z Sephory klik), nawet po całym dniu.
Spotkałam się z opiniami, że ciężko jest tym tuszem pomalować dolne rzęsy. Dziwne bo wystarczy pomalować je tą tak jakby górną stroną gdzie są krótkie i równe włoski i nie ma z tym najmniejszego problemu.
Nie rozmazuje się i nie robi efektu pandy. No jak dla mnie tusz na medal :D
jedna warstwa
dwie warstwy
Efekt niezmiernie mi się podoba. Jedyny minus to cena bo jest dość wysoka, no ale od czego są promocje :)
A wy miałyście styczność z tą maskarą?
Jaka jest Wasza opinia?

16 komentarzy:

  1. Piękne rzęski, ja bardzo lubię maskary L'Oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny efekt, rzęsy są wydłużone i pogrubione, czego chcieć więcej? :) Pędzelek nietypowy, ale wcale mnie nie przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że podobnie fajny efekt daje mój ulubieniec Telescopic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, świetnie wygląda na rzęskach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt piękny i szczoteczka zaskakująca! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa szczoteczka :) Mam jedną ich mascare i niestety okazała się bublem. Ale ta wydaje się być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio zraziłam się do nieco droższych tuszy do rzęs. Miałam ich dziesiątki i każdy jeden się osypywał co przy pracy w cyklu 12h jest uciążliwe i meczące.
    Ostatnio używam tuszy Eveline i jestem zadowolona bo nic się nie osypują. Tanie i dobre :)
    www.ewkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny efekt, ja używam tuszu YR i jest calkiem fajny :) Lubię też wibo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spodziewałam się tak dobrego efektu :) Masz piękne rzęski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też żałuję że jej wcześniej nie używałam a wziełam ją tylko dlatego że mojej nie było na stanie w sklepie a przypadkiem się okazało że to strzał w 10 ;)

    OdpowiedzUsuń