Obserwatorzy

Klipsy do ściągania hybryd

Witajcie :)

Od mniej więcej sierpnia zaczęłam swoją przygodę z lakierami hybrydowymi. Początkowo do ściągnięcia hybryd używałam, jak większość osób, folii aluminiowej. Szczerze powiedziawszy nie bardzo podchodził mi ten sposób. Zaczęłam szukać czegoś czym mogłabym to zastąpić. Przeglądając strony internetowe natknęłam się na "klipsy" do ściągania hybryd.
Wielkim plusem jest łatwość w ich nakładaniu i to że są wielorazowego użytku :)
W opakowaniu znajdziemy 10 klipsów.
Z tego co się orientuję są dwa rodzaje. Te które ja mam i takie w które wkłada się palca. Uważam że moja wersja jest o tyle lepsza bo mam możliwość kontrolować nacisk i w razie potrzeby docisnąć wacik do paznokcia, a przy tych wkładanych nie mamy takiej opcji.
Od kiedy mam te klipsy ściąganie hybryd stało się dla mnie mniej uciążliwe :)
Produkt zakupiłam na stronie http://www.dobrarada.com.pl
trafiłam akurat na promocję i zapłaciłam za nie coś około 18 zł :) w regularnej cenie kosztują 25 zł
Polecam bo gadżet bardzo ułatwia nam pracę :)

9 komentarzy:

  1. Mam je. Tylko rózowe;)

    Zapraszam też do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. też je mam ale różowe, wcześniej zawijałam folię spożywczą gumką recepturką aby się nie ściągnęła a teraz używam tych klipsów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że takie klipsy są bardzo przydatne przy hybrydach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ponoć w Naturze są, ale nie mogę na nie trafić :p

    OdpowiedzUsuń
  5. O jacie, ale ciekawe rozwiązanie. Jak gdzieś na nie trafie to kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie robię hybryd, ale produkt wydaje się być fajnym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dizś pierwszy raz w zyciu będę robiła swoje własne hybrydy. Jeśli mi to wyjdzie i się wkręcę to zakup przemyślę :)

    OdpowiedzUsuń