Obserwatorzy

Paczki i paczuszki :)

Witajcie :)

W ostatnim miesiącu przyszło do mnie kilka paczek. Nie chciałam ich pokazywać pojedynczo i postanowiłam zebrać je wszystkie razem.
Pierwszą paczkę dostałam od BingoSpa.
Miałam możliwość sama wybrać sobie kosmetyki do testów. Tym razem większość z nich wybrałam pod kątem mojej babci która ma problem z obrzękniętymi nogami.
Kolejna paczka jaka do mnie przyszła to dwa z dziewięciu nowych smaków herbat Lipton które wejdą do sprzedaży już od listopada.
Ostatnią i najświeższą paczką (przyszła dziś) jest paczka od Pań Erisek :D
Znalazłam w niej m. in. 3 nowe peelingi do ciała (cukrowy, solny, ujędrniający), 2 kremy BB, produkty do demakijażu twarzy i oczu
Kosmetyki zwężające pory oraz redukujące zmiany trądzikowe. Dodatkowo biała koszulka z hashtagiem dozwoloneUNDERtwenty
oraz uroczą kosmetyczkę od Yeah Bunny :D
Nie pozostaje mi nic innego jak zabrać się za testowanie :)

buziaki :)

18 komentarzy:

  1. same wspaniałości :) udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super paczki, ja uwielbiam zieloną jaśminową lipton

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele dobrego :) Życzę udanego testowania, a kosmetyczka jest wyjątkowo urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja zazdroszczę paczki od Lirene oraz kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tego :) Ja z Lirene mam żel z oliwka i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. herbatki Lipton sa pyszne, nie mogę się od nich odczepić:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat te herbaty Lipton u mnie dostępne już są od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne nowości, szczególnie ostatnia paczka :) Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Peelingi Lirene są cudowne, czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne przesyłki, udanego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę paczuszek i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Under20 nie testowałam tylko tego kremu-żelu zwężającego pory :) Pianka i 3-stopniowa kuracja fajnie mi się sprawdziły, ale krem na niedoskonałości bardzo mnie zapchał i oddałam go koleżance :)

    OdpowiedzUsuń