Obserwatorzy

Wino nie tylko w butelce :D

Heja :)

Dziś chciałam Wam zaprezentować kolejną hybrydkę. Tym razem będzie to 028 classic wine. Zauważyłam, że lakiery semilac mają bardzo trafne nazwy :D
Kolor to istne wino w buteleczce bo na paznokciach w zależności od światła jest ciut jaśniejszy i wpada w czerwień.
 Sama jeszcze niestety nie miałam okazji go nosić, ale pomalowałam nim paznokcie mojej koleżance :)
Jak widać w zależności od światła kolor zmienia intensywność.
Będzie idealny na okres jesienno-zimowy :)

A Wy jakie kolory preferujecie na jesień i zimę?

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny :)) ja ostatnio nosiłam 026 My love, też świetny na jesień i zimę (i Święta :D), bo maa taki żurawinowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. p8ękne zdobienie i rewelacyjny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor, ja szcerze mówiąc jesienią sięgam po beze, czerwienie i granaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, bardziej podoba mi się w tej ciemniejszej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo, zastanawiałam się nad zakupem tego lakieru ale w końcu wybrałam pearl red semilac

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow tw złote kreseczki na tej mocnej czerwieni są świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam taką głęboką ciemną czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To takie winko nie winko, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten lakier piękny jest :) U mnie do wygrania Semilac 000 Lazure Dream zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń