Obserwatorzy

Zielono - miętowy eyeliner z Lovely + otwarcie nowego sklepu Helfy

Witajcie :)

Niedawno pokazywałam Wam moje łupy z promocji w Rossmannie. Jednym z takich łupów był eyeliner z Lovely w zielono-miętowym kolorze.
Liner posiada cieniutki pędzelek, którym dobrze się manewruje i dość łatwo jest narysować kreskę.
Niestety lekko zawiodłam się na kolorze. Myślałam, że będzie bardziej zbliżony do tego koloru co opakowanie czyli taka miętowa zieleń i tak też się wydawało jak "paćnęłam" sobie nim na ręce więc bez zastanowienia włożyłam go do koszyka. Okazało się że gdy liner wyschnie to "zmienia" się w taką typową zieleń.
Po lewej stronie jest dopiero co nałożony eyeliner a po prawej już wyschnięty. Różnicę widać od razu. Wolałabym żeby kolor był bardziej zbliżony do tego po lewej, no ale cóż....
A tak prezentuje się na oczach....
Nie wygląda najgorzej, ale jednak bardziej cieszyłabym się z niego gdyby kolor był taki jak na opakowaniu.
Jak dobrze kojarzę to ta kolekcja przewiduje 3 kolory.
A Wy miałyscie do czynienia z tymi linerami?
Jak się u Was spisywały?

Dziewczyny z Wrocławia lub okolic zapraszam na otwarcie nowego sklepu Helfy właśnie dziś (22 maj) oraz jutro (sobota) który mieści się przy ulicy Piłsudskiego 49-57 (obok holelu Scandic)
Przez cały tydzień przewidzianych jest wiele atrakcji, promocji oraz upominki do każdego zakupu :D

10 komentarzy:

  1. Pomimo tego, że zmienia kolor i tak bardzo mi się podoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie to tylko czarny króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie po zaschnięciu traci niebieskie nuty :( i zostaje czyta zieleń! Szkodaaaa....

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie jest bardziej miętowy ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ołaaaa jest MOC! Super! Akurat szał na wiosnę i lato :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo jakaś odskocznia, ja zawsze używam czarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że kolor się zmienia po wyschnięciu, ale nadal wygląda świetnie na oku. Niezwykle wakacyjna wersja makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest naprawdę fajny :) Można stworzyć ciekawe makijaże z jego użyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten eyeliner w kolorze turkusowym i mi się on podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny ten eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń