Obserwatorzy

Quattro Eye Shadow - poczwórne cienie z Miss Sporty

Witajcie :)

Na wielkiej promocji z Rossmannie wpadła w moje ręce poczwórna paletka z Miss Sporty. Nie ukrywam, że wzięłam ją tylko ze względu na kolory, które utrzymane są w fioletowej tonacji i to że paletka jest mała, idealna w podróż.
O dziwo udało mi się złapać kolory które odzwierciedlają to jakie są na żywo :)
Paletka sama w sobie nie kosztuje dużo a z tak dużą zniżką wyszły jakieś grosze. I cale szczęście bo na pierwszy rzut oka paletka prezentuje się nie najgorzej.
Wydawać by się mogło, że pigmentacja jest dobra a tu klops, kiedy rozetrzemy cienie na dłoni, są słabo widoczne.
w cieniu
w słońcu
Jasnych cieni praktycznie nie widać a ciemne są bardzo słabo widoczne. Żeby jakoś to wyglądało do zdjęcia nałożyłam kilka warstw, aby cokolwiek uchwycić.

Na powiekach na bazie też nie robią furory, trzeba dokładać kolor żeby uzyskać w miarę zadowalający efekt. Jeśli chodzi o trwałość to kolory blakną z każdą upływającą godziną.
Szkoda, bo kolory bardzo mi się podobają. Może ktoś lubi bardzo delikatny efekt, jeśli tak to paletka stworzona dla niego :) U mnie niestety wyląduje w koszu albo po prostu komuś ją podaruję.

12 komentarzy:

  1. Kolorki w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię brązy na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają na bardzo dobrze napigmentowane. Szkoda, że przy nakładaniu trochę tracą koloru ale i tak mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory takie, jak lubię wiec paletka przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome make-up collection, dear! I've added you to GFC too, & do let me know if you're following me in any social media sites, & I'll follow you back right away. xoxo

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że jakość cieni pozostawia wiele do życzenia, bo same odcienie są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny makijaż, delikatny, ja nie używam żadnych cieni

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory są świetne <3
    pozdrawiam,
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń