Obserwatorzy

Neutral, mydło w płynie dla wrażliwców :D

Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was z mydłem do mycia rąk dla wrażliwych i skorych o uczuleń skór.
Kosmetyk znajduje się w butelce z pompką, która jest niezbędna przy takim własnie płynnym produkcie.
Sama pompka działa bez zarzutu.
Jest to mydło bez parabenów, barwników czy też substancji zapachowych czyli wszystkiego co mogłoby przyczynić się do wywołania podrażnień czy alergii na skórze.

Konsystencja jest gęsta, przezroczysta i bezzapachowa (i tu jest mały minus bo uwielbiam ładnie pachnące kosmetyki, no ale ja nie mam problemów z uczuleniami więc mi wolno chcieć substancje zapachowe :P)
Samo działanie uważam za poprawne, robi to co ma robić czyli myje i usuwa brud. Dobrze się pieni. Pokusiłam się i kilka razy zmyłam nim resztki makijażu z twarzy i ku wielkiemu zdziwieniu pięknie usunął wszystkie zanieczyszczenia. Skóra po nim nie była ściągnięta ani podrażniona, więc postanowiłam kontynuować mycie twarzy tym mydłem :)
Uważam, że będzie to idealny kosmetyk dla tych co borykają się z wrażliwą skórą skłonną do podrażnień i uczuleń :)

5 komentarzy:

  1. Dość często pojawia się u mnie na dłoniach wyprysk kontaktowy więc takie mydła są u mnie jak najbardziej mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie zwyczajne myjadło

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jakie gęste mydło. fajnie. ja mam skłonności do przesuszeń dłoni.
    to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam bardzo suche dłonie szczególnie zimą. Bardzo Ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń