Obserwatorzy

Nowy sklep Helfy we Wroclawiu

Witajcie :)

W piątek pisałam Wam, że we Wrocławiu został otwarty sklep Helfy :) Jest to ich 3 siedziba w tym mieście, która mieści się na ul. Piłsudskiego 49-57 (obok hotelu Scandic) Niestety na samym otwarciu nie mogłam być, ale postanowiłam odwiedzić sklep w tygodniu. Tak wiec wczoraj zjawiłam się w Ekopasażu Helfy.
W środku przemiłe Panie ekspedientki z chęcią udzielały pomocy i odpowiadały na wszystkie nurtujące pytania :)
Półki uginały się od przeróżnych kosmetyków aż nie wiedziałam na czym zawiesić oko :)
Jeden cały regał zajmowały naturalne farby z Khadi.
 Jak widać jest sporo kolorów do wyboru.
Znalazł się tam również regał z kosmetykami Sylveco
Oraz sławne już w blogosferze mydła Aleppo
Firma rozszerzyła swoją działalność również o żywność ekologiczną i naturalnego pochodzenia.
Można tam też znaleźć produkty wegetariańskie i wegańskie.
A teraz pora na upominki i zakupy :)
Jako prezent dostałam maskę do twarzy babci Agafji, kilka próbek z Sylveco i nowości z Biolaven, próbkę oleju arganowego, kadzidełka i z serii "zrób to sam"nasiona niezapominajki do zasiania :D
Sama zdecydowałam się na zakup mydła Aleppo i dwóch opakowań przypraw (do kanapek i do masła lub twarogu)
I to na tyle :)
Dziękuję Helfy za zaproszenie :)
buziaki 

8 komentarzy:

  1. oooo fajnie wiedzieć. W przyszłym tyg mam troszkę wolnego, więc pewnie podskoczę zobaczyć ten olejek arganowy :D Jesteś z Wrocławia? Jeśli tak, zapraszam Cię na sesję zdjęciową w plenerze. :)
    Mam wolny teraz weekend oraz 1-2 czerwca :) w razie co pisz na fotografia@lenalove.pl

    Może uda Nam się nawiązać współpracę? Parę sesji Nam nie zaszkodzi ;)

    Zapraszam na mojego Bloga:
    http://kmchphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. a co to za farby? nie słyszałam o nich

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklep prezentuje się bardzo ładnie i zdecydowanie zachęca do odwiedzenie. Niestety dla mnie jest trochę za daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam jeszcze w ich sklepie... A szkoda :) Musze to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się wygląd regału :) Jak będę we Wrocławiu, to wiem gdzie się udać :)

    OdpowiedzUsuń