Obserwatorzy

Zakupy z wielkiej promocji z Rossmannie :)

Witajcie :)

Skończyła się wielka akcja promocyjna w Rossmannie więc czas na pokazanie tego co wpadło w moje łapki :) Na początku myślałam, żeby pokazywać kosmetyki na bieżąco, ale nie było ich dużo więc wolałam zebrać je wszystkie i pokazać już po zakończonej akcji :)
W pierwszym tygodniu gdzie królowały kosmetyki do twarzy zakupiłam sobie puder w kamieniu z Rimmel'a STAY MATTE i podkład z Miss Sporty Perfect Stay z witaminami A, C, E. Początkowo czaiłam się na Bourjois Healthy Mix no ale wiadomo, jak wpadłam do Rossmanna to zostały same ciemne kolory.

Drugi tydzień należał do kosmetyków do oczu i tu też nie zaszalałam, bo półki były praktycznie puste. Dorwałam ostatnią paletkę z Miss Sporty w odcieniach fioletu i zielono-miętowy eyeliner z Lovely.

W ostatnim i chyba moim ulubionym tygodniu kosmetyków do ust i lakierów zakupiłam najwięcej :)
Do koszyka wpadł biały lakier  z Eveline o numerze 253, odżywka do słabych, wolno rosnących paznokci o przesuszonej płytce z wibo, lakier do zdobienia paznokci z wibo (srebrny z cienkim pedzelkiem) oraz masełko z nivea do ust o borówkowym zapachu, mmmm genialne :D

I to na tyle moich szaleństw :D

9 komentarzy:

  1. mam eyeliner, ale jest slabo napigmentowany jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. na podkład też się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zakupy, ja nie mam na nic czasu ostatnio i nie byłam w rossmannie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam ochotę na słynny Stay Matte ale jeszcze mam sporo pudru w opakowaniu z Catrice i się powstrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również kupiłam puder z Rimmela oraz lakier Eveline :)
    Podkład z Miss Sporty miałam, jednak nie wywarł na mnie pozytywnego wrażenia :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten eyeliner jest bardzo ładny :) Puder Rimmel to mój ulubieniec.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sam eyeliner tyle że inny odcień genialny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eyeliner ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama chciałam kupić ten eyeliner z Lovely, ale spóźniłam się niestety :(

    OdpowiedzUsuń