Obserwatorzy

Photo mix #24 - Insta mix #11

Witajcie :)

Przyszła pora (bo mamy już połowę listopada :P) na garść zdjęć z Instagrama z września i października :)
Zapraszam aby być na bieżąco :) @anitk4

1. Moja wielka, niewielka kolekcja lakierów. Po więcej zapraszam TUTAJ
2. Żelkowe misie na włosy od Noblehealth
3. Sierpniowa herbatka - Lawendowe wzgórze
4. Małe zakupy z promocji w Rossmannie 2+2
5. Denko sierpniowe KLIK KLIK
6. Manicure, jeszcze w letnim klimacie :)
7. Zakup promocyjny z Rossmanna. Bardzo fajny krem do depilacji.
8. Recenzja kremów 60+ KLIK KLIK
9. Limitowana suchego szamponu z Isany.
10. Pierwsze cieniowanie na hybrydach (takie sobie:P)
11. Wrześniowa herbatka - Pieczone jabłuszko
12. Paczucha warzywnych past z Wawrzyńca. Swoją drogą bardzo dobre :)
13. Pomadki z Freedom Makeup. KLIK KLIK
14. Poobiednia rozpusta ;)
15. Manicure - mroczna śliwka
16. Pasy na kanapkach - Pyyyyycha :)
17. Łupy z Aliexpress :D KLIK KLIK
18. Nowe maski z Lirene.
19. Manicure - Marmur po mojemu ;)
20. Tym razem pasy na ciepło :D
21. Buty z Aliexpress - Super!!
22. Recenzja paletki z Golden Rose. KLIK KLIK
23. Pedzle z Aliexpress. 
24. Manicure - lawa? :P
25. Pierwsza maska od Lirene poszła w ruch. Na instagramie możecie poczytać o niej więcej :)
26. Spotkanie przy kawie.
27. Recenzja płynnych pomadek od Freedom Makeup. KLIK KLIK
28. Kolejna maska od Lirene.
29. Manicure - Dmuchawce, latawce, wiatr ;)
30. Październikowa herbatka - Jesienne pobudzenie
31. Manicure - Czarno-bordowe ombre
32. Makijaż za pomocą paletki Iconic 3 KLIK KLIK
33. W końcu dorwałam moją wymarzoną szczotkę w super cenie :D Tangle Angel za 27 zł w Hebe
34. Manicure - Spooky Nails, moja Halloweenowa propozycja :)
35. Moje pierwsze glamshadows. Więcej info na insta :P
36. Manicure - Bloody Nails, moja druga propozycja na Halloween.
 I tak właśnie mniej więcej wyglądał u mnie wrzesień i październik :)
buziaki i do następnego!

6 komentarzy: