Obserwatorzy

Manicure - Coffe time

Witajcie :)

Przeglądając moje płytki do stempli, natrafiłam na ciekawe kawowe wzory :)
Od razu w głowie zrodził mi się pomysł na zdobienie i pognałam po odpowiedni czekoladowy lakier, którego nie miałam w kolekcji. Wiecie jak trudno znaleźć lakier w kolorze ciemnego brązu? Ja miałam z tym spory kłopot. Padło na Lovely Classic w nr 365.
Jest to piękny brąz w odcieniu ciemnej czekolady. Ślicznie wygląda na paznokciach ale niestety kompletnie nie nadaje się do odbijania wzorków, które po odciśnięciu z płytki na stempel nie były pełne, albo w ogóle się nie przenosiły. Myślałam, że to wina samej płytki, że może źle są te wzorki wytłoczone, ale spróbowałam odbić wzór lakierem do stempli i za każdym razem wychodziło niemal idealnie, więc raczej to wina lakieru. Musiałam się nieźle namęczyć, żeby wyszło mi to co wyszło choć nie jestem do końca zadowolona z efektów.
Czego użyłam...
Jak Wam się podoba? :)
Buziaki i do następnego!

12 komentarzy:

  1. Piękne ;) Aż naszła mnie ochota na kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawa to moje must have kazdego dnia, jednak nq paznokciach nigdy jej nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygląda-ale palec wskazujący-wymiata :D
    ps: dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Mimo, że kawy nie pijam to manicure niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zestawienie kolorów :) Uwielbiam kawę i wszystko co z nią związane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę płytkę i jakoś nie mam na nią pomysłu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę baardzo mi się podobają :) teraz potrzebuję tej płytki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny manicure dla miłośniczek kawy! Ja powinnam zmalować sobie wersję herbacianą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że są takie tematyczne płytki :)

    OdpowiedzUsuń