Obserwatorzy

Manicure - Witraże

Witajcie :)

Dziś kolejna porcja zdobień za pomocą naklejek wodnych na cały paznokieć.
Ha! Tym razem nie zapomniałam zrobić zdjęcia całego arkusza :P
Tutaj było nieco trudniej bo naklejek było na styk, nie było tu mowy o pomyłce jak przy poprzednich naklejkach z kratką KLIK
Fajnie bo wzory znów są duże i długie :D
Tutaj widać mój "goły" paznokieć, jakby ktoś był ciekawy czy to moje naturalne pazurki...tak naturalne :P
A tak naklejki prezentują się na paznokciach...
Trochę pstrokate, nie sądzicie? :P
buziaki i do następnego!

14 komentarzy:

  1. pięknie to wygląda, zgrabne pazurki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) moja płytka jest dość wąska a przy długich paznokciach dodatkowo optycznie się wysmukla ;)

      Usuń
  2. Pstrokate ale ciekawe i ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz takie piękne pazurki. Moje ostatnio zostały króciutko ścięte i jak patrzę na Twoje to tęsknię za moimi szponami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam długie paznokcie, może dlatego że w dzieciństwie obgryzałam :p

      Usuń
  4. Cudownie to wygląda, a jakie długie, mocne paznokcie, jest na co popatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekko pstrokaty mi się wydaje :) ale nie jest najgorzej :D

      Usuń
  6. Mimo, że pstrokate to mi się bardzo podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie to wygląda :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń