Obserwatorzy

Denko - Październik 2018

Witajcie :)

Skończył się "Piździernik", wiało, padało i było ziiimno :P
Mam nadzieję, że listopad będzie bardziej łaskawy, choć jest to najmniej lubiany przeze mnie miesiąc.
No nic, zapraszam na denko :D
1. Isana, zmywacz do paznokci - Mój ulubieniec już od wielu lat. 
2. Rexona, antyperspirant - Lubię, używam, dobrze mi się sprawdza.
3. Isana, suchy szampon - Używam go na zmianę z Batiste. Mimo, że Batiste jest lepszy to Isana jest niewiele gorsza więc zawsze jak jest na promocji to kupuję sobie na zapas :)
4. Timotei, szampon - Jest to wersja "Drogocenne olejki". Bardzo ładnie pachnie, oczyszcza włosy i ogólnie jest przyjemny w stosowaniu. Pewnie nie raz trafi do koszyka :)
5. Bielenda, dwufazowy płyn do demakijażu - Działał fajnie, zmywał makijaż, nie rozmazywał go, ale ja nie przepadam za dwufazówkami ze względu na to, że większość zostawia tłusta powłokę za którą nie przepadam. Wolę płyny micelarne.
6. Farmona Tutti Frutti, peeling do ciała - Świetny kosmetyk, który pięknie pachnie. Ogólnie seria Tutti Frutti ma fantastyczne zapachy. Scrub miał dość grube drobinki i porządnie peelingował skórę, ale był na tyle delikatny, że nie powodował podrażnienia. Dla mnie super.
7. O2SKIN, tlenowy, liftingujący krem na dzień - Krem przyjemny w stosowaniu, ale dla mojej skóry miał neutralne działanie czyli ani nie dawał spektakularnych efektów ani nie zrobił mi krzywdy.
8. Schwarzkopf, mus do włosów BIOTIN + VOLUME - Jest to mus, który ma za zadanie unieść włosy u nasady. Przy moich cieniutkich włosach niestety nie dał oczekiwanych efektów. Co prawda były uniesione u nasady, ale włosy traciły na "świeżości", wyglądały jak po spryskaniu dużą ilością lakieru. Plusem był ładny zapach.
9. Wibo, lakier do paznokci - Jak już nie raz się powtarzałam, zużywam dużą ilość białego lakieru a dzięki Seche Vite, który przedłuża trwałość manicure, kupuję tanie lakiery bo i tak trzymają mi się do tygodnia czasu bez względu na cenę.
10. Korana, żel do mycia ciała - Przyjemnie pachniał i dobrze się pienił, tyle w tym temacie.
11. Marion, maseczka wygładzająca - Na jej temat pisałam na swoim Instastory, zachęcam do obserwacji @anitk4  :)
12-13. Eveline, Perfecta - Są to zabiegi na dłonie, które działają podobnie. Dodatkowo Perfecta ma peeling, który fajnie wygładza i przygotowuje dłonie na maskę :) Efekt - gładkie i przyjemne w dotyku dłonie.
14. Próbka szamponu
15. Próbka zapachu Dior J'adore - Bardzo ładny, kobiecy zapach. Główne nuty do kwiat Ylang-Ylang, róża damaceńska i jaśmin.

Tak wyglądał mój październik jeśli chodzi o zużywanie kosmetyków :)
buziaki i do następnego!

12 komentarzy:

  1. Moje październikowe denko jest znacznie większe .... I muszę się za nie koniecznie wziac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią zobaczę co znalazło się w Twoim denku :)

      Usuń
  2. Nie znam niczego z Twojego denka!

    Jak dla mnie tegoroczny październik był dość ciepły (zwłaszcza na początku). Zwykle bywa gorzej, łącznie ze śnieżycą w połowie miesiąca w przypadku piździerników konkretnych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. początek był całkiem niezły, ale później wiało i padało :P przynajmniej u mnie :P

      Usuń
  3. Eee z październikową pogodą nie było źle, bywa często na prawdę gorzej! :)

    Z denka znam zmywacz który bardzo lubię, peeling, który kiedyś bardzo lubiłam i rexonę z którą bywa różnie :D Co do serii expert czystej skóry to bardzo polecam właśnie płyn micelarny. To mój absolutny ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie październik w większości był wietrzny i deszczowy :P
      Przyjrzę się bliżej micelkowi z Bielendy :)

      Usuń
  4. Zmywacz z Isany u mnie również znajduje się w gronie ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmywacz Isany jest też moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od dłuższego czasu używam tylko tego zmywacza :)

      Usuń
  6. Miałam kiedyś ten suchy szampon z Isany, ale jednak wolę te z Batiste ;)

    OdpowiedzUsuń