Obserwatorzy

Makijaż w odcieniach morskiej zieleni (My Secret, Glam Shadows)

Witajcie :)

Dziś pokażę Wam co w ostatnim czasie udało mi się zmalować za pomocą potrójnej paletki My Secret - Ocean Storm i dwóch cieni Glam Shadows.
Stęskniłam się za innymi cieniami niż rudości i czerwienie, co nie oznacza, że w ogóle przestałam ich używać :P
Czego użyłam...
- Paletka My Secret - Ocean Storm
- Glam Shadows, Matowy Cielak
- Glam Shadows - Rabarbar, który z resztą moim zdaniem jest przepiękny. Jest do duo chrome opalizujący między kolorem czerwonego wina a złotem.
- Wewnętrzny kącik podkreśliłam rozświetlaczem z Lovely
Jak Wam się podoba? :D
buziaki i do następnego!

12 komentarzy:

  1. ładny makijaż, mam inne palety My Secret, ale tej akurat niestety nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieski to nie jest raczej mój kolor, ale czasami lubię rzucić jakiś akcent w tym odcieniu ;) Twój makijaż, jak zwykle, pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja typowych niebieskości nie używam ale morskie już bardziej :)

      Usuń
  3. Mam tę paletkę My Secret. Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż, szczególnie podobają mi się te kolory! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż, piękne kolory :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń