Obserwatorzy

Denko - Sierpień 2018

Witajcie :)

Wakacje za nami, szok jak to szybko zleciało!!! Jesień zbliża się dużymi krokami i znów będzie szybko robić się ciemno :( No nic, póki co trzeba cieszyć się jeszcze tymi ciepłymi dniami :)
Dziś przedstawię Wam moje zużycia z sierpnia.
1. Schwarzfopf, Got2be, suchy szampon - najgorszy jaki miałam do tej pory. Nie robił nic, mogłam napryskać na włosy pól butelki a efekt był praktycznie znikomy.
2. Pat&Rub, krem do rąk - mam go już bardzo długo i pora się z nim rozstać. Miał fajną pompkę, bardzo ładnie pachniał i dobrze nawilżał. Lubiłam używać go w okresie jesienno-zimowym.
3. Dove, krem do rąk - RECENZJA tutaj
4. Tołpa, 2w1 płyn micelarny-tonik - RECENZJA tutaj (bardzo fajny produkt)
5. Eveline, maseczka peel-off - RECENZJA tutaj
6. Babcia Agafja, maska do twarzy - bardzo fajna maska, ładnie pachniała i nawilżała skórę.
7. Isana, dezodorant - miniatura, którą kupiłam na wesele do torebki. Piękny, kwiatowy zapach :D
8. Bandi, nawilżający krem z kwasem migdałowym - używałam go zimą i została mi resztka, z którą postanowiłam się pożegnać. Krem sam w sobie był ok.
9. Lirene, Bio Nawilżanie, krem do twarzy - świetny kremik którego uzywałam na dzień pod makijaż. Lekko matowił skórę. Makijaż się nie rolował i nic złego nie zaobserwowałam stosując ten krem. Dla mnie super.
10. So Chic! Maskara - RECENZJA tutaj
11. Rimmel, 60 seconds - bardzo ładny lakier w kolorze rozbielonego różu i mikro drobinkami. 
12. Tołpa, wygładzająca maska rozświetlająca - maska bardzo ładnie pachnie, jest lekko żółtawa ze złotymi drobinkami, dzięki którym ten efekt rozświetlenia jest faktycznie widoczny. Maska dobrze zadziałała na moja skórę, nie podrażniła jej i nie spowodowała wysypu "nieprzyjaciół". Dla mnie ok :)

To wszystkie moje zużycia w sierpniu, a Wam jak poszło? :)
buziaki i do następnego!

8 komentarzy:

  1. Nr2 to jeden z moich ulubionych produktow. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie mi się sprawdzał w chłodniejszym okresie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, takie posty motywują mnie do regularnych zużyć :)

      Usuń
  3. Miałam kiedyś ten krem z Lirene :) fajne, nieduże denko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zużycia, jestem ciekawa tego kremy Bandi. Zaraz przyjedzie pora na kwasy :)

    OdpowiedzUsuń