Obserwatorzy

Makijaż nowościami (cienie Sensique, eyeliner Oriflame)

Witajcie :)

Ostatnio w moje łapki wpadło kilka nowości makijażowych, m.in. 3 cienie do powiek i eyeliner w pisaku. Oczywiście musiałam je wszystkie wypróbować :P
Makijaż wyszedł mi w miarę ok więc pomyślałam, że go Wam pokażę :)
Zacznę od kosmetyków jakie użyłam...
Nowości to te 3 pojedyncze cienie z marki Sensique
- jasny róż z serii Velvet Touch nr 154
- ciemny fiolet z serii Velvet Touch nr 155
- ciemna czekolada  nr 209 Dark Chocolate
oraz eyeliner z Oriflame Giordani Gold
Z paletki Makeup Revolution wzięłam tylko jasny, bezowy cień i jasny połyskujący. Tusz to Golden Rose o którym pisałam TUTAJ no i baza pod cienie z Too Faced.
Sam makijaż prezentuje się tak...
Eyeliner z Oriflame jest dość ciekawy bo jego końcówka przypomina najzwyklejszy marker :P
Nigdy wcześniej nie używałam eyelinera z taką końcówką.
Użyłam go zaledwie 2 razy więc tych kilka zdań to moje pierwsze wrażenie :) Otóż zauważyłam, że przy malowaniu pierwszego oka idzie mi wręcz rewelacyjnie, za to przy drugim jest nieco gorzej bo eyeliner "szarpie" krawędzie. Możecie to przyuważyć na zdjęciu pojedynczego oka przy jaskółce. Nie wiem czy jest to kwestia mojego oka czy tego, że tuszu w końcówce jest nieco mniej i nie zdążył spłynąć (mam nadzieje, że wiecie o co mi chodzi :P) Póki co eyeliner nie kruszy się w ciągu dnia i długo się utrzymuje. Nie rozmazuje się nawet wtedy kiedy łzawiło mi oko także też na plus. Poużywam go jeszcze jakiś czas i zobaczę jak będzie się sprawować przy intensywniejszym używaniu.
A Wy znacie te kosmetyki?
buziaki i do następnego!

10 komentarzy:

  1. paleta cieni jest piękna i makijaż oczu jak zawsze też. ja mam permanentne kreski ale nawet podbicie ich kredką u mnie nie daje tak fajnego efektu, ręka mi drży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja malując kreski podpieram sobie łokieć, inaczej nie umiem :p

      Usuń
  2. Mam tę paletkę z MUR, ale nie umiem nią stworzyć tak intensywnego makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z paletki wzięłam do tego makijażu tylko jasny beż i jasny połyskujący...ciemniejsza część to cienie sensique, jest o tym w poście :)

      Usuń
  3. Makijaż wyszedł bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio coraz częściej maluję i siebie i swoje powieki. Podoba mi się Twój makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne oczko! Ciekawa jestem czy taki liner byłby dla mnie wygodny. Zazwyczaj sięgam po typowe pisaki :)

    OdpowiedzUsuń