Obserwatorzy

Pierwsze zabawy z pyłkiem z Aliexpress ;)

Witajcie :)

W blogosferze jakiś czas temu był szał na pyłki które dają efekt płynnego metalu na paznokciach. Ja mimo tego, że z takimi nowinkami jestem na bieżąco to jeśli chodzi o samo posiadanie zawsze jestem daleko w tyle :P W końcu zdecydowałam się, że i ja chcę mieć takie "cuś" a, że nie lubię na takie "gadżety" wydawać zbyt dużo to zamówiłam sobie na próbę pyłek z Aliexpress.
Samego pyłku nie ma za wiele w opakowaniu, ale używa się go minimalne ilości także zanim skończy się sam pyłek to szybciej skończy się na niego moda :P
Na zdjęciu widać dwie wersje. Jedna jest na czarnym lakierze (ta ciemniejsza) a druga na samym topie na "gołym" wzorniku.
Jak widać im ciemniejsza baza tym wyraźniejszy efekt :)
Postanowiłam pokombinować coś na paznokciach. Jako bazy użyłam hybrydy z Semilac 130 Sleeping Beauty.
Na pierwszy raz nie chciałam pyłku na całych pazurkach a tylko jako akcent aby sprawdzić jak się będzie zachowywać w akcji :P
Ciekawe kiedy nie wytrzymam i pokryję tym wszystkie paznokcie :P
A Wy lubicie taki efekt?


7 komentarzy:

  1. Fajna sprawa :) Może też się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne ;) Pyłek sam w sobie genialny, ale to jak Ty go wykorzystałaś <3 Zakochałam się w tym zdobieniu. Masz przepiękne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ten efekt jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutki ;) ciekawy, niebanalny efekt

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pazurki :) Szkoda, że pyłki tak ładnie wyglądają tylko na hybrydach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :( no ale zawsze można zwykły lakier pokryć hybrydowym topem :P

      Usuń