Obserwatorzy

Manicure - Motyw marynarski :)

Witajcie :)

Ostatnio był manicure w morskich kolorach z naklejkami wodnymi. Zostajemy w tych samych tonach, ale tym razem użyłam lakieru nie z Golden Rose a z Eveline. Są stemple i jest typowy morski motyw a właściwie marynarski :D
Pierwszy raz w sumie na moich paznokciach taki motyw gości :)
Przy tym zdobieniu pokusiłam się o matowe wykończenie, ale tym razem chyba lepiej wygląda to w błyszczącym wydaniu...tak mi się wydaje...
A Wy jak myślicie?
Do następnego! :D

6 komentarzy:

  1. Fajny mani, ale mi niestety niebieskosci nie pasuja.

    Zapraszam do siebie: www.MALINOWAbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładneeeee! lubię marynarskie wzory choć rzadko miewam je u siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. łądne paznokcie, ja nie mam cierpliwości i zdolności do wzorków.

    OdpowiedzUsuń