Obserwatorzy

Lirene Retinol D-Forte - Maska spektakularne odżywienie i ujędrnienie (60+)

Witajcie :)

W ostatniej paczce od Lirene znalazłam kilka kosmetyków dla mojej mamy. Z racji tego, że w momencie otrzymania kosmetyków, mama była w trakcie używania innych kremów to testowanie zaczęła od odżywczej i ujędrniającej maski do twarzy.
Moja mama nie jest dobra w opisywaniu kosmetyków dlatego postanowiłam, że ta recenzja będzie raczej na zasadzie wypunktowanych plusów i minusów niż typowo opisowa :)
Żeby mamie było łatwiej, zadawałam jej konkretne pytania, na podstawie których jestem w stanie wypunktować cechy produktu :)
Chciałam też zaznaczyć, że zapisywałam wszystkie spostrzeżenia mojej mamy, nawet takie na które sama nigdy nie zwróciłabym uwagi (choćby to, że maska zajmuje mało miejsca w łazience :P)
Maska zamknięta jest w tubce o pojemności 50 ml./ Cena; ok. 27 zł
PLUSY:
- ładna kolorystyka i design
- wygodne opakowanie (smukła tubka stojąca "na głowie", zajmuje mało miejsca)
- zwarta, kremowa konsystencja (co widać na zdjęciu poniżej)
- ładny, delikatny zapach, nie duszący
- jest to maska której nie trzeba zmywać (to był duży plus dla mamy, ja osobiście wolę takie które trzeba zmyć, ale moja mama była zachwycona takim rozwiązaniem)
- maska wchłania się do całkowitego matu, nie ma tłustej czy lepkiej warstwy, skóra się nie świeci. (mama powiedziała, że spokojnie mogłaby używać jej rano i chodzić tak cały dzień bo skóra wygląda po niej świetnie)
- twarz już po pierwszej aplikacji była gładka i przyjemna w dotyku (sama sprawdzałam ;P)
- produkt jest wydajny i spokojnie starcza na kilkanaście aplikacji
- maska nie podrażniła skóry (mama ma skórę naczynkową) nie wystąpiły zaczerwienienia czy uczulenie.
- rano skóra wygląda promiennie, jest dobrze nawilżona
MINUSY:
Brak ;)
Mamie praktycznie wszystko podoba się w tej masce. Używa jej z przyjemnością a to chyba najważniejsze :)
Na kolejną "gościnną" recenzję trzeba będzie trochę poczekać bo mama niedawno (z dużym entuzjazmem) zaczęła używać kremów z tej serii :)

buziaki i do następnego :)

2 komentarze:

  1. wow, sama stosuję takie kosmetyki przeznaczone dla dwa razy starszych kobiet

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym nie pomyślała o tym, że plusem może być zajmowanie małej przestrzeni. :P Super, że maska się sprawdza. Ja też cenię kosmetyki, których nie trzeba zmywać, bo moja skóra źle reaguję na wodę.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń