Obserwatorzy

Paleta cieni z Lovely - Belle Naturelle, make up kit

Witajcie ;)

Na ostatniej promocji w Rossmannie -49%/-55% zakupiłam paletkę cieni z Lovely Belle Naturelle, make up kit. Testowałam ją dosyć długo więc pora podzielić się z Wami tym co o niej myślę.
Naczytałam się o niej sporo negatywnych opinii co w moim odczuciu troszkę mnie dziwi. Nie jest to oczywiście paleta idealna bo czego wymagać za 11 zł (na promocji, bez promocji 23 zł) od produktu, który ma w sobie 12 cieni, ale jak na mój gust wypada bardzo przyzwoicie :)
Zacznę może od negatywów czyli samo opakowanie, które moim zdaniem wygląda nieco tandetnie, począwszy od jakości plastiku a skończywszy na kolorystyce. Mi osobiście paleta na pierwszy rzut oka przypomina te dla dzieci a jak wiadomo nie są to dobre skojarzenia jeśli chodzi o jakość.
Kolejnym i ostatnim aspektem jest to, że cienie nabierane na pędzel mega się kruszą co pewnie przełoży się na ich kiepską wydajność.
Konsystencja cieni nie jest pudrowa ale jakby "mokra" i mimo tego, że podczas zetknięcia z pędzlem dość mocno się kruszą to nałożone i wklepane na powiekę nigdy mi się nie osypały. Nawet przy tych ciemniejszych kolorach nie miałam efektu "pandy". Cienie bardzo dobrze przylegają do powieki i mieszają się ze sobą choć trzeba nieco nad nimi popracować żeby ładnie je rozblendować.
Paleta ma dobrze skomponowane kolory i niektóre z nich są bardzo oryginalne i nieoczywiste. Pokusiłabym się nawet o określenie coś na zasadzie duochrom :) 
Na pierwszym zdjęciu cień 2 i 3
Na trzecim zdjęciu cień 1
Na czwartym zdjęciu cień 2
Niestety ciężko ten efekt uchwycić dobrze na zdjęciu, ale na żywo prezentuje się super :)
Pigmentacja też wypada całkiem nieźle i nie będę się tutaj czepiać na siłę, że mogłaby być lepsza bo moim zdaniem jest lepsza niż w poprzednich wersjach palet z Lovely.
Jeśli chodzi o trwałość to też nie mam jej nic do zarzucenia bo cienie utrzymują się cały dzień. Testowałam je tylko na bazie bo podczas robienia makijażu zawsze jej używam niezależnie od tego po jakie aktualnie cienie sięgam. Także przyznaję się bez bicia, że nie wiem jak zachowują się na "gołej" powiece.
Tutaj macie dwa przykładowe makijaże wykonane w pełni tą paletą.
Makijaż 1
Makijaż 2
Podsumowując, jestem zadowolona z zakupu tej palety, bardziej niż z tych poprzednich wersji, które moim zdaniem są nieco gorsze jakościowo niż ta. Używa mi się jej z przyjemnością i dla takiego laika makijażowego jak ja sprawdza się bardzo dobrze :)
A Wy co o niej myślicie?
buziaki  do następnego :)

10 komentarzy:

  1. Paletka ma bardzo ciekawe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne makijaże, masz śliczne oczy, a paleta bardzo ładna ale nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne makijaże, szczególnie ten drugi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne kolory i piękne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie moje kolorki ;) U mnie obsesja na ciepłe odcienie trwa :D Ostatnio coraz częściej stawiam na modne pomarańcze i czerwienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne makijaże nią zmalowałaś. Podoba mi się zestawienie kolorystyczne, idealne na lato!

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie faktycznie paskudne, ale chyba ją kupię. Ładne makijaże! :)

    OdpowiedzUsuń