Obserwatorzy

Lirene vital code, wygładzający MULTI olejek do ciała

Witajcie :)

Jeśli chodzi o moją codzienną pielęgnację nigdy nie przepadałam za olejkami. Nie lubię ich tłustej konsystencji i unikałam nakładania ich na ciało, twarz czy włosy. Dosyć dawno w moje ręce wpadły dwa olejki do ciała od Lirene. Długo broniłam się przed ich stosowaniem aż w końcu na początku kwietnia sięgnęłam po jeden z nich. Na pierwszy ogień poszedł wygładzający MULTI olejek z serii Vital Code.
Kosmetyk zamknięty jest w plastikowej buteleczce o pojemności 150 ml. Posiada atomizer, który znacznie ułatwia nakładanie olejku. Podczas pierwszej aplikacji byłam mile zaskoczona jak produkt zachowuje sie na skórze. Po kilku minutach całkowicie się wchłania i nie pozostawia tłustej powłoki (tego czego bałam się najbardziej). Kosmetyk nie wałkuje sie podczas rozsmarowywania i bardzo ładnie pachnie.
Zapach jakiś czas utrzymuje się na skórze. Olejku zaczęłam używać na początku kwietnia a jak wiadomo temperatury za oknem nas wtedy nie rozpieszczały i w sumie dzięki temu zauważyłam, że przy pierwszej aplikacji nie ma tego uczucia zimna na skórze jakie towarzyszy przy pierwszym kontakcie balsamu ze skórą. W sumie nigdy wcześniej się nad tym nie zastanawiałam, ale spodobało mi się to, że przy kontakcie ze skórą nie czuję chłodu :) Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi :)
Olejek jest mega wydajny. Używam go już prawie dwa miesiące a nie doszłam jeszcze do połowy opakowania. Podczas stosowania miałam również obawy o plamienie ubrań czy pościeli, ale na szczęście nie ma tego zjawiska. Ubrania i pościel mogą czuć się bezpiecznie ;)
Konsystencja jak przystało na olejek jest rzadka i oleista, ale dzięki atomizerowi nie ma problemu, że wylejemy go za dużo na dłoń.
Dzięki temu produktowi coraz bardziej przekonuję się do olejków. Sprawdza się u mnie naprawdę dobrze i lubię po niego sięgać podczas codziennej pielęgnacji :)

A Wy jaki macie stosunek do wszelkiego rodzaju olejków?

6 komentarzy:

  1. Lubię olejki, fajnie że się sprawdził 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię olejki, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię sięgać po olejki, świetnie sobie radzą z nawilżaniem mojej suchej skóry!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tych produktów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń