Obserwatorzy

Manicure - Dmuchawce, latawce, wiatr ;)

Witajcie :)

Dziś pokażę Wam zdobienie kojarzące mi się z dmuchawcami :)
Przy wyborze koloru bazowego postawiłam na szarość, którą bardzo lubię nosić w okresie jesienno-zimowym :)
Od teraz będę również dodawać zdjęcie lakierów jakie użyłam. Kiedyś tak robiłam i później jakoś zaprzestałam. Postanowiłam do tego wrócić za sprawą komentarza Asiulcowej pod moim ostatnim paznokciowym postem ;)
Mam nadzieję, że kiedyś komuś się to przyda :P
Buziaki i do następnego! :)

9 komentarzy:

  1. Cudo <3 Wyglądają rewelacyjnie ;) No i kolory, z którymi nie można się pomylić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mani jest cudowne, na telefonie wyglada nieco mrocznie. Bardziej mi chodzilo, o tytul postow jako nazwy rzeczy ktore uzylam, ale fajnie widziec co wykorzystałas. Jak tylko mam czas, to tez staram sie dodawac do postow takie foto :P.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się trochę nie zrozumiałyśmy ale w sumie wyszło na dobre :D

      Usuń
  3. przepiękne, bardzo eleganckie, nietuzinkowe i ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zawsze takie ciekawe wzorki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne jesienne zdobienie, bardzo mi się podoba kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń