Obserwatorzy

Zakupy z promocji Rossmann

Witajcie :)

Tym razem miałam nic nie kupować bo gdy drugiego dnia promocji weszłam do Rossmanna to osłupiałam. Wielkie tłumy, walki przy szafach (dosłownie), przepychanie się łokciami i wyrywanie sobie kosmetyków z rąk. Ze sklepu wyszłam tak szybko jak weszłam :P Nie zdecydowałam się również na zakupy przez internet bo naczytałam się na blogach, że ten sposób też nie do końca jest taki kolorowy jak to sie wydaje.
Będąc na mieście w ostatni dzień promocji postanowiłam zajrzeć i zobaczyć spustoszenie w szafach :P
Dziwiłam się bardzo. Przy kosmetykach może ze 3 osoby i uzupełniony asortyment :D
No takie zakupy to ja rozumiem :D Nie zaszalałam, bardziej skupiłam się na kilku sprawdzonych kosmetykach i kilku nowościach do przetestowania :)
Moje niezawodne produkty do podkład z Bielendy w kolorze 3 (1 ma jak dla mnie za dużo żółtych tonów a trójka jest bardziej neutralna i beżowa) i puder z Miss Sporty. To już moje 3 opakowanie i bardzo się polubiłam z tym kosmetykiem :)
Reszta to nowości, których jeszcze nie miałam okazji używać :)
Dwa kolorowe lakiery i Top Coat z Lovely, odżywka do paznokci z płynnym złotem z Bielendy, bronzer-czekoladka i paleta cieni z Lovely.
Czekoladka jest w dość ciepłych tonach i nie do końca pasuje mi do konturowania, ale do ocieplenia twarzy już jak najbardziej :)
Paletka, ma nieco tandetne opakowanie, które w ogóle mi się nie podoba, ale kolory moim zdaniem są ciekawe. Niebawem pokażę Wam ją w akcji :)
Jak widać, nie kupiłam za wiele i ominęłam cały ten szał :)
Także jestem zadowolona :)

8 komentarzy:

  1. odżywka Bielendy mocno mnie ciekawi - lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie tego pudru z Miss Sporty jest tak szkaradne, ze to głowa mała :D Zawsze jak go widzę zastanawiam się 'dlaczego!?' :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie nic nie skusiło ;)
    walczę o minimalizm kosmetyczny i skupiam się na zużywaniu póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladka ma śliczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta czekoladka jest super, zapraszam na rozdanie:) http://madziakowo.blogspot.com/2017/05/szybkie-rozdanie-wygraj-podkad-joko.html

    OdpowiedzUsuń