Obserwatorzy

Sierpniowe pudełko beGlossy

Witajcie :)

Dziś chciałam Wam pokazać sierpniowe pudełko be Glossy. Z tego co się orientuję były dwie wersje SWEET i FRESH,
Mi trafiła się wersja Fresh. Jeśli jednak wołałybyście słodszą wersję, istnieje możliwość aby ją zamówić na stronie beGlossy.
Kolorystyka "świeżego" pudełka utrzymana jest w zielonej tonacji a "słodkiego" w malinowej.
Zawartość obu pudełek była zbliżona. Jedyna różnica nad którą ubolewam to, to że w SWEET znalazł się balsam do ust z Balmi a FRESH miał miętowy Carmex za którym osobiście nie przepadam :(
Ok pora pokazać zawartość....
1. Farmona Tutti Frutti peeling do ciała kiwi & karambola - zapach fenomenalny, bardzo mi odpowiada i z przyjemnością zużyję całe opakowanie :)
2. Sanase Winoterapia, krem pod oczy - za 15ml kremu trzeba zapłacić aż 128 zł więc liczę na to, że powali mnie na kolana.
3. Carmex o smaku miętowym
4. Ogranique kula do kąpieli - szkoda że nie mam wanny, ale jakoś sobie z nią poradzę :D
5. Dermo Pharma, płatki kompres 4D z ekstraktem z ogórka.
6. Aussie suchy szampon - bardzo jestem ciekawa jak się u mnie spisze.

Pudełko miło mnie zaskoczyło. Wszystkie produkty są pełnowymiarowe i takie które z pewnością zużyję, no może oprócz Carmexu (pewnie komuś oddam) Zapachy są świeże i orzeźwiające czyli takie jakie lubię :)
Ogólnie jeśli chodzi o ten miesiąc to jestem na TAK :)

7 komentarzy: