Obserwatorzy

Loteria Dove "Wybierz drogę do Piękna"

Witajcie :)

Te ostatnie upały sprawiają, że kompletnie nic mi się nie chce po przyjściu z pracy dlatego też taki przestój w postach u mnie :( Też tak Wam się nic nie chce w te upały czy tylko ja tak mam? :P

Dziś przychodzę z luźną notką na temat nowej akcji DOVE "Wybierz drogę do Piękna".
Tym razem na tapetę poszły kosmetyki dla włosomaniaczek :D
Od 3 sierpnia wystartowała ogólnopolska Loteria marki Dove.
Aby wziąć udział w Loterii wystarczy kupić kosmetyki do pielęgnacji włosów Dove o wartości co najmniej 15 zł i zarejestrować paragon przez aplikację na funpage'u marki Dove na Facebooku KLIK lub przez wiadomość SMS. Można zgłaszać dowolną liczbę paragonów. Spośród zgłoszeń nadesłanych w okresie trwania loterii codziennie przez 42 dni losowana będzie nagroda w wysokości 500 zł a c tydzień  - 2000 zł. Nagrodą główną jest samochód Alfa Romeo Giulietta.
Dodatkowo chciałam Wam pokazać paczuszkę jaką niedawno dostałam z Rexony :). 
Polarowy koc, piłkę plażową i antyperspiranty w różnych formach. (kulka, sztyft, spray)
Idealna paczka na te panujące upały :D
buziaki i do następnego :)

1 komentarz:

  1. Zaciekawił mnie ten konkurs z Dove :) Fajnie by było coś wygrać

    OdpowiedzUsuń