Obserwatorzy

TAG:Ready For Christmas...

Cześć dziewczynki :) dziś będzie pierwszy od początku isnienia mojego bloga, TAG Ready For Christmas. Serdecznie Was na niego zapraszam :)

Tą przyjemność sprawiła mi makeupkama za co baaaadzo dziękuję :*

Ulubiony świąteczny film:
Hmm no napewno seria z Kevinem :) i "To właśnie miłość" z Hugh Grant'em :) taka świąteczna komedia romantyczna, w sam raz na ten okres :)

Ulubiony świąteczny kolor:
Pewnie nie bedę oryginalna jak napiszę czerwony i złoty, dlatego dorzucę też fiolet :) uwielbiam różne połączenia tych 3 kolorków :)

Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie?
Oczywiście odświętnie, u mnie na święta jest zawsze "pełna chata" :P i to dodaje jeszcze większego uroku świętom, dom pełen bliskich mi osób :)

Jeśli w tym roku mógłbyś/mogłabyś dać prezent jednej osobie to kto by to był? 
Oj bardzo trudne pytanie, jak bym miała możliwośći to obdarowałabym wszystkich :) no ale skoro ma być to jedna osoba to postawię na mamę, która jest dla mnie najdroższą osóbką na świecie :) zawdzięczam jej wiele, choćby udane i szczęśliwe dzieciństwo :)

Otwierasz prezenty w wigilię czy świąteczny poranek?
W Wigilię, nie ma innej opcji :P

Czy kiedykolwiek zbudowałeś/zbudowałaś dom z piernika?
Nigdy, co najwyżej to z kart do gry :P, ale to mało świąteczne :P

Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Przede wszystkim spotkania z rodzinką :) to już jest nasza tradycja, zawsze mamy gości w święta, a między świętami odpoczywam z moim mężczyzną na różne sposoby (filmy na kanapie, wieczorne spacery, łyżwy i jak jest śnieg to obowiązkowo lepimy bałwana :P)

Jakieś świąteczne życzenia?
Żeby ten nadchodzący Nowy Rok dla każdego był lepszy od poprzedniego :)

Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
Ze świętami kojarzy mi się zapach pomarańczy i mandarynek :) roznosi się po całym domu, uwielbiam to :)

Ulubione świąteczne jedzenie:
Oczywiście uszka z barszczem, pycha :) nie przepadam za karpiem, więc w zamian mam łososia którego uwielbiam :)




TAGUJĘ:

Pozdrawiam i przesyłam buziaki :*

9 komentarzy:

  1. Nie ma za co:)*
    Też lubię lepić bałwana:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za otagowanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki na pewno odpowiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również Cie otagowałam na moim blogu:) Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też chętnie coś skrobnę :) dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie by było dodać do tego taga jeszcze pytanie o ulubioną piosenkę świąteczną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kevin u wszystkich rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za otagowanie i już odpowiadam :*

    OdpowiedzUsuń