Obserwatorzy

Zakupy z Aliexpress #7

Witajcie :)

Pora na większe i mniejsze pierdółki z Aliexpress :D Poprzychodziło mi parę rzeczy z listopadowej promocji tak więc zapraszam na zakupy z Chin :)
Teraz trwa na Aliexpress zimowa wyprzedaż więc produkty są nawet nieco tańsze niż jak ja kupowałam :D

1. Zacznę od tego co przyszło mi najwcześniej, jeszcze przed świętami :) Są to plastikowe imitacje cukrowych świątecznych lasek. Idealnie sprawdzają się do zdjęć. Pokazywałam je wielokrotnie na instagramie @anitk4 :)
Link do aukcji: KLIK

2. Skusiłam się również na piękny koronkowy biustonosz. Jest wkładany przez głowę i ma regulowane ramiączka. Jest to uniwersalny rozmiar i myślę, że miseczka B czy C będzie odpowiednia :)
Link do aukcji: KLIK

3. Okulary przeciwsłoneczne unisex. Wzięłam dwie pary dla mnie i dla chłopaka i są genialne. Dobrze wykonane i mają ciemne szkła co świetnie sprawdzi się w ostrym słońcu no i są taniusie :P
Link do aukcji: KLIK

4. A teraz coś do domu, czyli silikonowe gąbki do mycia naczyń. Świetnie się spisują i są higieniczne. Nie zbiera się w nich brud ani wilgoć jak w standardowych gąbkach. Ja kupiłam je w zestawie, ale link z którego kupowałam jest już nieaktywny więc znalazłam Wam kilka innych równie ciekawych :D
Link do okrągłej gąbki: KLIK
Gąbka serduszko: KLIK
Gąbka kwiatuszek: KLIK

5. Kolejny zakup to moim zdaniem bardzo fajny gadżet do podlewania kwiatów :) Zakręcamy go na gwint butelki i z jednej strony mamy małą konewkę a z drugiej lejek z zatyczką. Ciekawe jest to, że woda z konewki nie leci od razu po przechyleniu butelki, trzeba butelkę delikatnie ścisnąć co pozwala na lepszą kontrolę :) Ja jestem zachwycona :)
Link do aukcji: KLIK

6. Dwa pędzle do makijażu. Jeden duży kuleczkowy, drugi mały puchaty, kuleczkowy. Oba są bardzo miękkie a tym małym potrafię sobie zrobić praktycznie cały makijaż oka :P Świetnie rozciera cienie i tworzy "chmurkę". Ten duży używam do lekkiego konturowania a raczej bardziej ocieplenia skóry bo jest wielki.
Na aukcji jest sporo kształtów do wyboru.
Dla porównania duża kulka i jajeczko z biedronki (brudasek bo używam go codziennie :P)
Link do aukcji: KLIK

7. Urocza łyżeczka, którą kupiłam oczywiście z myślą o zdjęciach :P
Link do aukcji: KLIK
I jeszcze jakie urocze łyżeczki znalazłam :D KLIK

8. No i ostatni najdroższy zakup a mianowicie sweter z plecionym dekoltem. Mam już taki ciemno-zielony który kupiłam rok temu i na tyle mi się spodobał, że zamówiłam kolejny, tym razem beżowy :D Polecam brać swoje rzeczywiste rozmiary, bo rok temu ten zielony wzięłam w rozmiarze XL (na wszelki wypadek) no i jest za duży, ale traktuję go jako oversize. Ten beżowy zamówiłam już w rozmiarze M i jest idealny :D
Link do aukcji: KLIK

Na ten czas to wszystko :)
Wpadło Wam coś w oko?
buziaki i do następnego!

31 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy! Na razie kupowałam tylko etui na telefon i muszę przyznać, że jakość była na bardzo wysokim poziomie! Podobają mi się gąbki, fajne higieniczne rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam się :) ja się właśnie tym kierowałam decydując się na gąbki :)

      Usuń
  2. Urocza ta łyżeczka. Też kupiłabym taką z myślą o zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się podoba, szczególnie łyżeczka:) Taka podlewaczka do kwiatków też by mi ułatwiła życie, zawsze rozlewam wodę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj powiem Ci że ta podlewaczka to ostatnio mój HIT :D

      Usuń
  4. Końcówka do butelki to super rozwiązanie 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny stanik, a te "cukrowe" laski też muszę zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nic nie zamawiałam z ali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to i lepiej, bo raz kupisz i przepadniesz :P

      Usuń
  7. Ale fajowe zakupy :) Te silikonowe gąbki mnie zainteresowały, no i to cuś przydatne do podlewania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silikonowe gąbki chodziły już za mną długo i szczerze mówiąc najpierw szukałam ich stacjonarnie, ale nigdzie nie było, znalazłam je dopiero na alie :)

      Usuń
  8. Dawno już nic nie kupowałam na Ali ;) Chyba muszę zajrzeć na stronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek super :D. No i ciekawią mnie te silikonowe gąbki. Gdzieś czytałam, że płyn się na nich nie pieni... To prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że się pieni :) co prawda nie uzyskasz takiej piaaaany jak przy tradycyjnej gąbce, ale ja zazwyczaj wlewam trochę płynu na gąbkę i rozprowadzam go palcami i jest git :D

      Usuń
  10. Uwielbiam Twoje przeglądy z Aliexpress, chociaż mój portfel nie w pełni to podziela :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ja aż się boję wchodzić na alie bo spędzam tam stanowczo za dużo czasu :P

      Usuń
  11. Ten stanik wygląda bosko. Kocham koronki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pierniczę! Ty zawsze na tym ALie znajdziesz coś fajnego, po ostatnim twoim wpisie zamówiłam te długie kolczyki, ale jeszcze na nie niestety czekam :/
    Zainteresowałaś mnie tą gąbką do naczyń. Naprawdę tak fajnie się nią myje? Chyba wezmę na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo przesiaduję na alie :P Mam nadzieję, że w końcu przyjdą kolczyki :) a gąbka spisuje się u mnie bardzo dobrze choć uzyskasz nią nieco mniej piany niż tą tradycyjną

      Usuń
    2. Nie dotarły te kolczyki już nawet dostała zwrot kasy za spór... A tak się na nie napaliłam :/ Już gąbke zapisałam na wishliście :D

      Usuń
    3. Przykro mi :( może jeszcze dojdą. Miałam tak kilka razy że kasę oddali a paczka przyszła po dłuższym czasie. Ja zamówiłam tym razem krótsze te frędzelki :p

      Usuń
  13. ja a ALI zawsze bizuterie zamawialm kolczyki i zegarki w szczegolnisci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku moich przygód z Alie zamawiałam zegarki i biżuterię. Teraz już nie bo zazwyczaj zegarki wytrzymywały kilka miesięcy a później albo przestawały chodzić, albo paski się brzydko przecierały więc zainwestowałam w coś droższego i cieszę się tym już ponad rok :)

      Usuń
  14. Widzę, że podobnie jak ja jesteś ogromna fanką zakupów internetowych. Gdzie kupujesz odzież? Czy korzystasz z tego portalu internetowego: https://mybaze.com/pl/marketplace-wyprzedaze/brand:converse? Mi z jego pomocą zawsze uda się kupić dobry produkt w najlepszej cenie.

    OdpowiedzUsuń