Obserwatorzy

Noc Kairu, hybryda od Art de Lautrec

Witajcie :)

Moja fascynacja hybrydami zakończyła się już jakiś czas temu. Z racji tego, że lubię często zmieniać paznokcie wróciłam do tradycyjnych lakierów :)
Niestety nie mogłam przejść obojętnie obok lakieru hybrydowego o intrygującej nazwie "Noc Kairu", marki mi wcześniej nieznanej, Art de Lautrec. Kiedy zobaczyłam go u Agnieszki zapragnęłam mieć go na paznokciach :D 
Jest to piękny głęboki granat z drobinkami, no istna Noc Kairu :P
Dla mnie bomba, jeśli chodzi o kolor :D
A Wam jak się podoba?

buziaki i do następnego!

6 komentarzy:

  1. Ja osobiście wolę jaśniejsze odcienie na pazurach, ale nie można mu odmówić uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) ja ciemne lubię nosić jesienią i zimą, latem zdecydowanie neony i pastele :D

      Usuń
  2. piękne paznokcie, jak tafla jeziora nocą :)

    OdpowiedzUsuń