Obserwatorzy

Manicure - Mirror Effect + aquarelle od Silcare

Witajcie :)

Jakiś czas temu poczyniłam drobne zakupy w drogerii Silcare. W moje łapki wpadł m.in produkt który daje efekt lustra oraz współpracujący z nim lakier Aquarelle, który w sumie nałożony solo nie ma racji bytu, ale w duecie z Mirror Effect wypada cudownie :)
Jak wiadomo, wszystkie te lakiery, które mają dać nam efekt lustra/chromu/płynnego metalu mają nietypową jak dla standardowych lakierów, konsystencję (bardzo wodnista).
Aby osiągnąć zadowalający efekt, nasze paznokcie muszą być nienagannie gładkie. Ja mam na to swój własny sposób. Nakładam 2-3 warstwy bezbarwnego lakieru/odżywki/bazy w celu  wyrównania powierzchni paznokcia. Dzięki temu lustrzany lakier nie podbije nam nierówności czy bruzd na płytce paznokcia.
Już sam ten efekt bardzo mi się podoba :) Jednak mam do dyspozycji lakier, który co prawda ma kolor, ale jest transparentny. Nałożony na chrom zmienia jego barwę i wygląda jak płynny kolorowy metal :P Nie wiem jak mam to opisać...oj sami zobaczcie :P
Jak widziałam, Silcare w ofercie ma kilka innych kolorów Aquarelle, na które pewnie stopniowo będę się kusić :P
Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie dodała czegoś od siebie :P Po dwóch dniach nałożyłam dodatkowo naklejki wodne :P
Jak możecie zauważyć, naklejka na środkowym paznokciu jest za mała i widać "goły" czubek. Mimo iż wzięłam rozmiarowo największą dedykowaną na kciuk :P Takie tam problemy długich paznokci :P
Dlatego przy zdobieniach TUTAJ i TUTAJ zwróciłam uwagę na to, że naklejki których użyłam były dużo większe i dłuższe od takich standardowych jakie możemy spotkać w sklepie czy nawet na Aliexpress. Wcześniej nie zwracałam na to szczególnej uwagi bo częściej używałam naklejek, których wzory były drobne a nie takie na cały paznokieć. 

Która wersja przypadła Wam do gustu? Sam chrom, czy chrom z kolorem, a może wersja z naklejkami? :P

Buziaki i do następnego!

11 komentarzy:

  1. wow, cudowne paznokcie, szczególnie srebrny lakier mnie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy takich paznokciach chyba każdy manicure robi efekt ;) Lustro na pazurkach lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię efekt lustra, ale jest bardzo wymagający :)

      Usuń
  3. Ale masz długie paznokcie! Bardzo podoba mi się wersja z naklejkami, lubię takie morskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny efekt :D Ja jestem zadowolona ze wszystkich produktów do paznokci jakie ma silcare :P

    OdpowiedzUsuń