Obserwatorzy

Manicure - Mroczne Walentynki :)

Witajcie :)

Kto powiedział, że Walentynki muszą być słodkie i urocze? :D
Po cukierkowo, pastelowym zdobieniu (KLIK) zachciało mi się czegoś innego. Zainspirowała mnie płytka do stempli, którą zamówiłam z Aliexpress już jakiś czas temu, właśnie z myślą o Walentynkach :D
Płytka jest przepiękna i nie mogłam zdecydować się na jeden wzór więc wykorzystałam 3 :D
Jak zwykle na moich paznokciach dużo się dzieje :P
Zapraszam...
Czego użyłam...
Która wersja podoba Wam się bardziej?

buziaki i do następnego!

11 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się zdobienie na wskazującym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe paznokcie, sporo się na nich dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, dużo się tu dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ;) Zawsze to coś innego niż róż i czerwień, które ostatnio widzę wszędzie :D Najbardziej podoba mi się kciuk i mały palec ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja przyznam, że lubię jak na paznokciach się dużo dzieje. Twoje są przepiękne, sama chciałabym takie robić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie! <3
    sama sobie niestety nie zrobię paznokci na walentynki bo mam kciuka w gipsie i niestety nie dam rady ;( ubolewam nad tym bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się Twoja propozycja na walentynkowy mani :) Taki niebanalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie wyszło bardzo mrocznie! Podoba mi się taka wersja walentynkowego manicure'u.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba wersja mrocznych walentynek ! Piękne pazurki ❤

    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie

    OdpowiedzUsuń