Obserwatorzy

Makijaż - dziewczyny lubią brąz :P

Witajcie :)

Jakiś czas temu pokazywałam Wam makijaż w kolorach miedzi i brązu (KLIK)
Jakie było moje zdziwienie, kiedy dziś się malowałam i bezwiednie użyłam praktycznie tych samych produktów :P Jedyna różnica to inny cień na środkowej części powieki, ale żeby było śmiesznie z tej samej paletki co poprzednio :P
Zobaczcie jak zmiana jednego cienia robi całkiem inny makijaż :P
(intensywność kolorów zależy w dużej mierze od światła, niestety nie posiadam lampy pierścieniowej i zdjęcia robię w świetle dziennym przy oknie)
Czego użyłam....na czerwono zaznaczyłam różnicę między jednym makijażem a drugim :P
Dodatkowo na dolną powiekę przy dzisiejszym makijażu nałożyłam brązowy cień a poprzednio ciemną zieleń. (lewy, górny róg z Chocolate bar)
Jak Wam się podoba? :)
Która wersja lepsza?

buziaki i do następnego!

8 komentarzy:

  1. Oj tak, ja zdecydowanie lubię brąz ;) Szczególnie, jeśli w makijażu jest jakiś ciepły, lekko miodowy akcent ;) Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wieczór i na dzień makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam brązy, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię brąz szczególnie na powiekach, piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam makijaż w brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony typ makijażu! W takich odcieniach czuję się najlepiej. Obydwa makijaże wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie wolę tę wersję w odcieniach nude :D są delikatniejsze i na co dzień :D jednak na jakąś imprezę... można zaszaleć :D

    OdpowiedzUsuń