Obserwatorzy

Photo mix #25 - Insta mix #12; Przegląd listopada 2017

Witajcie :)

Przyszła pora na krótkie podsumowanie listopada w postaci instagramowych zdjęć :)
Zapraszam :)

1. Jeden z moich zestawów makijażowych, w tym jedna z ulubionych paletek do oczu :)
2. Rozświetlacze z Makeup Revolution
3. Wieczorna pielegn acja ze "złotą" maseczką ;)
4. Manicure - łapacz snów
5. Śniadanie mistrzów ;)
6. Za oknem szaro, zimno i ponuro
7. Październikowe denko KLIK KLIK
8. Moje plany na wieczór: herbata, kocyk i dobra książka
9. Kolejna porcja maseczkowego relaksu ;)
10. Manicure - Coffe time
11. Mój niedzielny wieczór
12. Umilacze jesiennych wieczorów
13. Na blogu pojawił się makijaż wykonany paletką Sleek - Storm KLIK KLIK
14. Galaretka z pianką, która okazała się średnia. Wolę standardowe galaretki ;)
15. Paleta korektorów z Makeup Revolution
16. Kolejna paleta rozświetlaczy w moich zbiorach. Tym razem Freedom Makeup.
17. Manicure wykonany z pomocą oliwki do skórek ;p
18. Sezon na mandarynki i pomarańcze już otwarty :D
19. Kolejny wieczór z książką :)
20. Manicure zainspirowany szalikiem :P
21. Kiepski dzień więc na poprawę humoru czekolada!!!
22. Mój pierwszy peeling do skóry głowy. Padło na Marion.
23. Makijaż kolejny raz za pomocą paletki Sleek Storm. (Efekt na kolejnych zdjęciach)
24. Mój nowy nabytek. Paletrka Makeup Revolution Beyond Flawless. Kupiona na promocji -50% w Hebe.
25. Wyżej wspomniany makijaż.
26. Listopad zamyka manicure w niebieskich odcieniach :)

Zachęcam do obserwacji :D

buziaki i do następnego!

15 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemnie oglądało się to zdjęciowe podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ;) Ale moją uwagę najbardziej przyciągają Twoje, jak zwykle, cudne zdobienia na pazukrach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, coraz ładniejsze zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo się cieszę że robię postępy :)

      Usuń
  4. ładne paznokcie, jestem pewna, że robisz je z prawdziwej pasji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) sprawia mi to dużo radości :)

      Usuń
  5. Mi tez paznokcie podobaja sie najbardziej. Od czasu, gdy Martynka zaczela raczkowac czy po prostu więcej sie poruszac nie mam na paznokcie juz czasu :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe podsumowanie :) Jesiennie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę po raz kolejny pozachwycać się Twoimi pazurkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)
      Ja również z przyjemnością oglądam Twoje dzieła :D

      Usuń
  9. Fajnie tak czasem powspominać 😇

    OdpowiedzUsuń