Obserwatorzy

Manicure - Świątecznie #3

Witajcie :)

Od jakiegoś czasu szukałam ładnego lakieru w kolorze świątecznej, choinkowej zieleni.
Wiecie jak ciężko dorwać taki odcień w drogeriach? Agnieszka z bloga Okiem Dziewczyn jest tego świadkiem :P Szukałyśmy czegoś fajnego w Rossmannie, Superpharm, Jasmin i Hebe. Niestety nie znalazłyśmy nic godnego uwagi.
W końcu wylądowałam na stoisku Golden Rose i zaopatrzyłam się w dwa typowo świąteczne odcienie i to właśnie nimi zrobiłam mój dzisiejszy manicure :D
Czego użyłam...
Jak Wam się podoba moja kolejna świąteczna propozycja? :D

Buziaki i do następnego :)

5 komentarzy:

  1. ładna choineczka, paznokcie są mega długaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, dużo się tu dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Czuje się święta

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdobienie ;) Też niedawno szukałam lakieru w odcieniu świątecznej zieleni i bez skutku niestety :/

    OdpowiedzUsuń