Obserwatorzy

Makijaż - Makeup Revolution, Iconic 3

Witajcie :)

Ostatnio odgrzebuję swoje nieco zapomniane cienie do powiek (czy to paletki czy to cienie pojedyncze). Ja zazwyczaj mam tak, że jak jakieś nowe cienie wpadną w moje łapki to reszta idzie w odstawkę i cały czas molestuję jedne i te same cienie. Postanowiłam od tego odejść i za każdym razem kiedy będę robić makijaż oka (często maluję tylko rzęsy i linię wodną) to chcę użyć innych cieni bądź innej paletki niż poprzednio :P 
Zobaczymy czy mi się to uda :P
Dziś będzie makijaż paletką Makeup Revolution Iconic 3.
Bardzo podoba mi się gama kolorystyczna tej palety.
Z tej firmy marzy mi się Flawless 4, ah ah....
Mega podoba mi się to złoto (6 cień, idealnie na środku :P) które najlepiej aplikować palcami :D
Lubię tą paletę bo nie można sobie nią zrobić krzywdy. Kolory są śliczne i dobrze ze sobą współgrają :)
A Wy jakimi cieniami aktualnie się malujecie?
Też tak macie, że męczycie codziennie tylko jedna paletkę? Czy może stawiacie na różnorodność w wyborze?

buziaki i do następnego! :)

8 komentarzy:

  1. Ładnie wyszło:) mam jedna z tych paletek ale dla mnie ma slabą pigmentacje. Chyba będę musiała jeszcze raz spróbować zrobić nią makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. tą paletę ma moja siostra, piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna paletka i ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją :) Podoba mi się Twój makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę paletkę i bardzo ją lubię, choć ostatnio rzadko po nią sięgam ;) Właśnie ze względu na to, że mam sporo innych, nowszych :D Makijaż piękny ;) Wycisnęłaś z tej palety to co najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny makijaż :) Ja cieni nie używam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mi się też zachciało poeksperymentować z moimi zapomnianymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń