Obserwatorzy

Specjalistyczny szampon o podwójnym działaniu od Pharmaceris - pierwsze wrażenia

Witajcie :)

Dziś chciałabym Wam zaprezentować całkiem ciekawy produkt do włosów. Jest to nowość od Pharmaceris - specjalistyczny szampon o podwójnym działaniu stymulujący wzrost włosów i przeciwłupieżowy.
Szampon trafił w moje ręce w odpowiednim czasie bo niestety od jakiegoś czasu pojawił mi się łupież :( Do niedawna też borykałam się z nadmiernym wypadaniem włosów. Udało mi się ten proces nieco przyhamować, ale wciąż na szczotce sporo kłaczków zostaje :(
Jestem bardzo ciekawa co zdziała ten produkt u mnie ( no nie powiem będzie miał trudne zadanie ;)).
Wszystko okaże się przy dłuższym stosowaniu, bo jestem dosłownie po kilku użyciach więc póki co przedstawię Wam moje pierwsze wrażenia.
Szampon zamknięty jest w smukłej butelce o pojemności 250 ml.
Konsystencja jak na taki rodzaj kosmetyku jest dość gęsta. Już mała ilość powoduje pokaźną ilość piany na głowie :) Kolor mleczno-mętny. Zapach jest bardzo przyjemny, delikatny i nie duszący. Szampon przeznaczony jest dla osób borykających się z łupieżem suchym jak i mokrym oraz z nadmiernym wypadaniem włosów, dla kobiet jak i mężczyzn.
Dobrze oczyszcza włosy i nie obciąża ich. Jestem bardzo ciekawa obietnic producenta czy faktycznie pomoże mi pozbyć się łupieżu i choć trochę wzmocni moje liche włoski :P No ale na efekty trzeba będzie trochę poczekać bo przecież nic nie dzieje się od razu, zwłaszcza jeśli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne :)
Kosmetyk wchodzi w skład produktów z serii specjalistycznej stymulującej wzrost włosów. Znajdziemy tam m. in. odżywkę, preparat w spray'u, szampony i drugą nowość jaką jest oczyszczający peeling trychologiczny.
Mnie osobiście bardzo zainteresowała cała seria. Jeśli faktycznie sprawdzi się tak jak opisuje producent to będę mega zadowolona i moje włosy również :D
Miałyście do czynienia z którymś z tych kosmetyków?

buziaki i do następnego :)

5 komentarzy:

  1. sporo ostatnio o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zobaczymy jak się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kurację z tej serii i byłam zadowolona a teraz testowałam szampon

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niekoniecznie przepadam za ta marka...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze produktów do włosów tej firmy, ale trzymam kciuki, aby sprawdził się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń