Obserwatorzy

Jesień na powiekach :)

Witajcie :)

Za oknem mamy jesień i niestety szybko robi się ciemno, więc nie mam jak eksperymentować z makijażem oczu. Wiadomo rano do pracy szkoda czasu, wolę pospać te 15 min dłużej :P Jak wracam to już szaro na dworze i robienie jakiegoś makijażu mija się z celem. Nie mam jak zrobić dobrych zdjęć, a lamp i całej tej profesjonalnej aparatury jeszcze się nie dorobiłam. Jedyny możliwy czas na robienie makijaży to weekendy, ale niestety weekendy często mam wyjazdowe i nie chce mi się zabierać w podróż całego arsenału do malowania :) No, ale udało mi się "pomakijażować" we wszystkich świętych :D
Postawiłam na kolory dla typowo złotej pięknej jesieni :D
Oj dawno moje oczy nie były tak kolorowe :D
Do pracy nakładam tylko tusz i na tym się kończy poranny makijaż :P

buziaki i do następnego :)

12 komentarzy: